loading...
ارزانسرای ایرانی مرکز فروش عمده انواع لباس ایرانی زنانه و دخترانه
ارزانسرای ایرانی بازدید : 151 شنبه 15 مهر 1396 نظرات (0)

 «پایتخت ۵» نوروزی شد

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 «پایتخت ۵» نوروزی شد

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون سیما در بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پایتخت»، روند تولید این مجموعه را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی میرباقری، معاون سیما با حضور در پشت صحنه سریال «پایتخت» با عوامل این مجموعه در مورد روند تولید پنجمین سری «پایتخت» گفت‌و‌گو کرد.

 

او این مجموعه پربیننده را برندی برای نوروز شبکه یک سیما خواند و افزود: «این مجموعه خوش ساخت سال‌هاست که مورد توجه گروه بی‌شماری از بینندگان تلویزیون قرار گرفته است و در نوروز هر سال انتظار دارند تا با خانواده «پایتخت» همراه شوند.»

 

معاون سیما با قدردانی از عوامل تولید این مجموعه تاکید کرد: «مردم به برنامه‌های مفرح و شاد تمایل دارند و این مجموعه علاوه بر این ویژگی توانسته خانواده‌ای ایرانی را به تصویر درآورد.»

 

 

 

او اضافه کرد: ««پایتخت 5» علاوه بر مزایای گذشته تلاش کرده تا علاوه بر بیان موضوعات داخلی به مسایل منطقه ‌ی ورود کرده و با ایجاد موقعیت‌های طنز، موضوعات داخلی و خارجی را مطرح نماید.»

 

 میرباقری با اشاره به روند رو به رشد صنعت نمایشی اضافه کرد: «سینمای دفاع مقدس بعد از گذشت سال‌ها توانست به مقوله جنگ نگاهی طنازانه داشته باشد. ولی امروزه با رشد کیفیت صنعت نمایشی در کشور شاهد ان هستیم که می‌توانیم در لحظه از زوایای مختلف موضوعات منطقه‌ای را بررسی کنیم.»

 

مجموعه «پایتخت 5» با نگاهی به مسایل منطقه‌ای، نوروز 97 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. آخرین سکانس‌های این مجموعه در دهه اول محرم جلوی دوربین رفت. به گفته الهام غفوری، تهیه کننده مجموعه همزمان مراحل فنی بخش هایی از مجموعه انجام شده است.

 

«پایتخت 5» همچنان بازیگران اصلی و ثابت خود یعنی علیرضا خمسه، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر و نسرین نصرتی را همراه خواهد داشت و سیروس مقدم پنجمین قسمت از این مجموعه همچنان کارگردانی می کند.

 

این مجموعه تلویزیونی در ۱۳ تا ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۹۷ تهیه می‌شود. پنجمین سری سریال «پایتخت» در شرایطی منحصر به فرد تولید شده و عوامل آن اعتقاد دارند بیننده نوروز  ۹۷ از مشاهده آن شگفت زده خواهند شد.

 

عوامل اصلی مجموعه علاقمندند داستان تا زمان پخش همچنان مخفی مانده و رسانه‌ای نشود.

 

برچسب ها Search Results Images for ‫«پایتخت ۵» نوروزی شد‬‎ Image result for ‫«پایتخت ۵» نوروزی شد‬‎ Image result for ‫«پایتخت ۵» نوروزی شد‬‎ , 2017 سریال پایتخت 5 زمان پخش سریال پایتخت 5 در نوروز 97 بازیگران ... شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳ , 2017 بازیگر نقش باباپنجعلی در پایتخت گفت: سری پنجم این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود. سریال پایتخت 5 , 2017 پایتخت 5 و پایتخت 5 ماه رمضان و ماه رمضان پایتخت 5 نداریم و زمان ... خبرهای زیادی مبنی بر پخش سریال پایتخت 5 در , 2017 تسنیم: سریال «پایتخت۵» که پیش از این اعلام شده بود گزینه قطعی شبکه یک برای ماه مبارک رمضان است؛ از گردونه پ , 2016 قسمت چهارم سريال پايتخت كه در ماه مبارك رمضان امسال از تلويزيون پخش شد به همراه سريال «ميكاييل» ديگر سريال , 2017 سریال پایتخت 5 بعد از اینکه به پخش در نوروز ۹۶ نرسید، قرار شد در ایام ماه رمضان به روی آنتن شبکه‌ی یک سیما ب , 2017 بازیگر نقش باباپنجعلی در پایتخت گفت: سری پنجم این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود. «پایتخت ۵» نو , 2017 هومن حاجی عبدالهی، بازیگر مجموعه پایتخت 5 از پخش این سریال در نوروز ٩٧ خبر داد. «پایتخت ۵» نوروزی شد پیپ نی , 2017 بازیگر نقش باباپنجعلی در پایتخت گفت: سری پنجم این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود. نسیم آنلاین | , 2016 آخرین فصل از این مجموعه، ماه رمضان سال پیش از شبکه اول سیما پخش شد و پس از ... و سیما برای نوروز آتی، مشخص شد ک , 2017 پایتخت 5 , زمان پخش سریال پایتخت 5 , سریال پایتخت رمضان 96 با ... توجه : سریال پایتخت 5 به دلیل طولانی شدن مراجل تولید در رمضان 96 پخش نخواهد شد. ... ماه رم , 2017 امیرحسین خنجری بدلکار سریال «پایتخت ۵» در یکی از صحنه های ... فصل پنجم «پایتخت» مهمان نوروزی تلویزیون شد · « , 2017 به گزارش سینماخبر : مرتضی میرباقری معاون سیما درباره مجموعه‌های نمایشی ماه محرم و نوروز 97 گفت: محرم امسال , 2017 ساعت 24 اسامی خوانندگان و کنسرت‌های نوروزی سال 1396 اعلام شد. جام نیوز :: JamNews تکلیف «پایتخت 5» مشخص شد jamnews.ir/de , 2015 تکلیف «پایتخت 5» مشخص شد. رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از عدم ساخت سریال «پایتخت 5» ب , 2016 سیروس مقدم از ساخت «پایتخت 5» در قالب نسخه سینمایی خبر داد. ... فیلم سینمایی ساخته خواهد شد و در ادامه مجموعه , 2017 قبرس به لوکیشن های «پایتخت ۵» اضافه شد ... وی همچنین درباره پخش سریال «خانه ما» که سریال نوروزی عنوان شده اس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1729
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,695
  • بازدید ماه : 9,386
  • بازدید سال : 88,724
  • بازدید کلی : 850,029