loading...
ارزانسرای ایرانی مرکز فروش عمده انواع لباس ایرانی زنانه و دخترانه
ارزانسرای ایرانی بازدید : 253 یکشنبه 02 مهر 1396 نظرات (0)

فال روزانه 3 مهر 96

 

 

 

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

فال روزانه 3 مهر 96

فال روزانه متولدین فروردین:

در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز قبل از این که صحبت کنید فکر کنید، سیاره حاکم شما یعنی عطارد وسوسه‌تان می‌کند که آنچه در ذهنتان دارید را قبل از اینکه به عواقبش بیندیشید، بیان کنید. این مهم نیست که شما منظور بدی از حرف تان داشته باشید یا نه؛ اما ممکن است شما قبل از اینکه متوجه شوید چه گفته اید، با حرفتان احساسات کسی را خدشه دار کنید. شاید این مسئله برای شما مهم نباشد و ناراحت نشوید، اما ممکن است دیگران این طور فکر نکنند.

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز شما برای اینکه بتوانید به آرزویتان که همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید که موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون که ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را که دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی که شما به احتمالاتی که هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فکر می‌کنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فکری بهره بگیرید. هر فکر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نکنید. شما بعداً می‌توانید افکار غیر ضروری را از بقیه جدا کنید.

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین تیر:

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته‌ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مرداد:

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین شهریور:

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مهر:

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آبان:

شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آذر:

شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌کنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را که مهم‌تر است را ترجیح دهید.

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین دی:

امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین بهمن:

هدف شما این است که نظریاتتان برپایه دیدگاه‌های قابل قبول باشد، اما همین که شروع به صحبت می‌کنید چیزهایی را که نمی‌خواستید کسی بداند را هم فاش می‌کنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت کنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی کنید و بعد شروع کنید. این کار بهتان کمک می‌کند که در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز روبرو شدن با یک آینه نقادانه چیزی است که کاملا بهش احتیاج دارید تا تکانی به خود داده و از خودشیفتگی بیرون بیایید! حتی اگر فکر می کنید که می دانید چگونه باید در برابر مشکلات اخیر واکنش نشان دهید، حالا شما کم کم در حال دیدن دنیا با دیدی جدیدتر هستید. برنامه های گذشته تان برای هماهنگ کردن شما با موقعیت جدیدتان کافی نیستند. اگر در لحظه حال تمرکز داشته باشید، قادر خواهید شد که به آسانی خودتان را با هرچیزی که سرنوشت برایتان تدارک دیده هماهنگ کنید.

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1729
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 9,577
  • بازدید سال : 88,915
  • بازدید کلی : 850,220