loading...
ارزانسرای ایرانی مرکز فروش عمده انواع لباس ایرانی زنانه و دخترانه
ارزانسرای ایرانی بازدید : 458 چهارشنبه 08 شهریور 1396 نظرات (0)

مدل لباس بچه گانه  2018

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

مدل لباس بچه گانه 

2018

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 راههای تقویت مغز کودکان

در یک محیط مثبت، ارتباطات و کانال‌های عصبی مغز، فرصت بهتری برای اتصال به هم دارند که در نتیجه باعث می‌شود از همان کودکی، مهارت‌های یادگیری زبان، منطق و برنامه ریزی او تقویت شوند. شما به عنوان پدر و مادر می‌توانید گام‌هایی در جهت شروع هر چه بهتر زندگی کودک‌تان داشته و همراه با رشد جسمی، مغز او نیز خوب رشد کند.
 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018


در زمان تولد، مغز نوزاد ۱۰۰ میلیارد نرون دارد. طی چند سال اول زندگی کودک، مغز او دوره‌ای شگفت‌انگیز از رشد را طی کرده و در هر ثانیه، بیش از یک میلیون ارتباط عصبی تولید می‌کند. این فرایند رشد مغز، تحت تاثیر عوامل زیادی است، شامل روابط کودک، تجربیات و محیط.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018
 
۱. سیگار کشیدن در دوران بارداری ممنوع
اگر می‌خواهید کودک‌تان قبل از تولدش، رشد جسمی  و مغزی خوبی داشته باشد اصلا نباید سیگار بکشید و در معرض دود سیگار هم قرار نگیرید. سیگار، اولین دلیل پیامدهای ناخوشایند برای نوزدان است. مواد شیمیایی مضر موجود در دود سیگار می‌توانند اثرات مخربی بر مغز کودک متول نشده‌ی شما بگذارند. اگر در دوران بارداری سیگار بکشید، مواد سمی وارد جریان خون‌تان شده و تنها منبع تغذیه‌ و اکسیژن جنین‌تان مسموم خواهد شد. بچه‌هایی که والدین‌شان سیگار می‌کشند، تغییراتی در ساختار و عملکرد مغزشان ایجاد شده که منجر به اختلالات یادگیری، ناهنجاری‌های رفتاری و آی کیوی نسبتا پایین در این بچه‌ها خواهد شد.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018
 
 ۲. از شیر خود کودک‌تان را تغذیه کنید
شیر مادر برای نوزاد یک ضرورت است که علاوه بر ساختن سیستم ایمنی او، برای رشد مغزش هم خوب است. چربی و کلسترول موجود در شیر مادر،  رشد مغز کودک را تضمین می‌کند. در یک تحقیق معلوم شد نوزدان نارسی که در عرض ۲۸ روز اول زندگی‌شان از شیر مادر تغذیه کرده بودند، برخی نواحی در مغزشان، حجم بیشتری داشته، آی کیوشان بالاتر بوده، دست‌آوردهای آکادمیک‌شان بهتر بوده و حافظه‌ی فعال و عملکردهای حرکتی‌شان نیز مطلوب‌تر بود.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 

۳. هر چه زودتر کودک را با موسیقی آشنا کنید
هرچه زودتر کودک‌تان را با موسیقی آشنا کنید، بیشتر می‌توانید رشد مغز او را تقویت کنید. موسیقی سبب بهبود سلامت ادراک و شناحت او می‌شود. در واقع موسیقی موجب ترشح دوپامین در مغز شده که انگیزه‌ی یادگیری را در کودک برانگیخته می‌کند. موسیقی می‌تواند مطالعه کردن را لذت‌بخش کرده و به کودک کمک کند دنیای پیرامونش را بهتر بشناسد.آموزش موسیقی در سنین اولیه‌ی کودکی می‌تواند تاثیر شگرفی بر رشد مغز او بگذارد. مححقان دریافتند کودکان خردسالی که موسیقی را فرا می‌گیرند، در مقایسه با کودکانی که تحت تعلیم موسیقی نیستند، در عرض یک سال، رشد مغزی و حافظه ی بهتری خواهند داشت. مطالعات نشان داده آموزش موسیقی قبل از ۷ سالگی به رشد مغز کمک می‌کند. بچه‌هایی که در سنین پایین، فراگیری موسیقی را شروع می‌کنند، در جسم پینه‌ای مغز (کورپوس کالوزوم)، ارتباط‌های بهتری دارند، یعنی قسمتی از مغز که نیمکره‌ی راست و چپ را به هم متصل می‌کند.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018
 
۴. زمان تماشای تلویزیون و استفاده از تبلت و … را محدود کنید
فرقی نمی‌کند سرتان چقدر شلوغ است، مشغله‌های‌تان را بهانه نکنید تا فرزندتان را بیشتر پای انواع اسکرین‌ها بنشانید. صرف کردن زمان زیاد پای تلویزیون و … منجر به تضعیف عملکرد آکادمیک شده و کودک زمان کمتری را صرف بازی‌های خلاقانه می‌کند که چاقی، پرخاشگری، مشکلات خواب و ناهنجاری‌های رفتاری از پیامدهای آن است. ضمنا سپری کردن ساعات طولانی پای تلویزیون و …، یعنی تعامل کمتر بین شما و کودک‌تان. در صورتیکه این تعاملات برای رشد کودک بسیار اهمیت دارد.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 

۵. برای کودک‌تان کتاب بخوانید
شما به عنوان پدر و مادر باید کتاب خواندن را از سنین بسیار پایین برای کودک خود شروع کنید. برایش هر روز کتاب بخوانید، حتی وقتی خیلی کوچک است! کتاب خواندن را تبدیل به یک آیین پیش از خواب کنید و هر چیزی که برای فرزندتان لذت بخش است، برایش بخوانید. کودک خردسال شما حتی شاید معنی کلمات را درک نکند اما این را خوب می فهمد که شما از کتاب و مجلات، اطلاعات و دانش کسب می‌کنید، در نتیجه او هم به کتاب و مطالعه علاقه‌مند خواهد شد.کتاب خواندن برای بچه‌ها باعث ایجاد تفاوت‌هایی در فعالیت مغز آنها می‌شود و به یادگیری زبان و مهارت‌های سوادآموزی او کمک خواهد کرد. 
 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه
   
۶. به ورزش کودک‌تان اهمیت دهید
ورزش برای همه در هر سنی مفید است، حتی برای بچه‌ها. در واقع ورزش‌ و فعالیت‌های بدنی منظم، یک راه ساده اما بسیار مهم برای رشد مغز کودک در سنین اولیه‌ی اوست. ورزش کردن باعث تقویت حافظه و بهبود قابلیت‌های یادگیری شده و از ریسک ضعف‌های شناختی و زوال عقل در مراحل بعدی زندگی می‌کاهد.همچنین ورزش به جریان خون و اکسیژن رسانی به مغز کمک می‌کند، در نتیجه اعصاب، عملکرد بهتری داشته و کودک شما از سلامت جسمی و روحی و ادراکی بهتری برخوردار خواهد شد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۸ انجام شد نشان داد برنامه‌ی ورزشی سیستماتیک می‌تواند رشد برخی از انواع پردازش‌های ذهنی را که گفته می‌شود در مواجهه با چالش‌های زندگی مهم هستند، تقویت کند. تحقیقی دیگر هم نشان داده کودکانی که از لحاظ جسمی فعال و متناسب هستند، هیپوکامپوس بزرگ‌تری داشته و از نظر حافظه نیز عملکرد بهتری دارند.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 

۷. غذاهای سالم به کودک‌تان بدهید
عادت تغذیه‌ی درست را باید از همان دوران کودکی در وجود کودک نهادینه کرد. بدن رو به رشد کودک نیاز به تغذیه‌ی مناسب دارد که نه فقط برای جسمش بلکه برای رشد ذهنی او نیز ضروریست. برای اینکه مواد مغذی لازم را به بدن کودک خود برسانید به او اسفناج، انواع بِری‌، سیب، جو دوسر، بروکلی، شکلات تلخ، پرتقال، کلم‌برگ، هندوانه، شیر، بادام و تمام انواع مغزعا را بخورانید.از دادن فس فود، هله هوله، غذاهای فرآوری شده و نوشابه‌هایی که شیرین‌کننده‌های مصنوعی دارند به کودک‌تان خودداری کنید. این جور مواد غذایی، هیچ ارزش غذایی ندارند و نمی‌توانند مواد مورد نیاز فرزند‌تان را تامین کنند و حتی به سلامت او آسیب‌های جدی نیز می‌زنند. همچنین اجازه دهید کودک تان با دست‌های خودش غذا بخورد تا مهارت‌های حرکتی او تقویت شود. اجازه دهید بافت و طعم غذاها را کشف کند و هماهنگی دست و چشم او تقویت شده و از خوردن، لذت ببرد. هرگز هنگام تغذیه‌ی کودک‌تان، پای تلویزیون ننشینید.
راههای تقویت مغز،تقویت مغز کودکان  عادت تغذیه‌ی درست برای رشد مغز کودک ضروری است

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018
  
۸. به کودک‌تان کافئین ندهید
کافئین در نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشابه‌های غیرالکلی و آدامس‌ها وجود دارد. کافئین زیاد می‌تواند رشد مغز کودک‌تان را تحت تاثیر منفی قرار دهد و شکل‌گیری ارتباطات کلیدی در مغز را مختل کند. ضمنا کافئین روی نشانگرهای ساختاری و رفتاری بلوغ مغز اثر می‌گذارد.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 

۹. برای کودک‌تان اسباب‌بازی‌های خلاقانه تهیه کنید
اسباب‌بازی‌های جالب زیادی در بازار وجود دارد اما برای تقویت رشد مغز کودک‌تان، بهتر است انتخابگر باشید و اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که خلاقیت و ابتکار کودک‌تان را به کار بگیرد. اهمیت دادن به نوع اسباب‌بازی به رشد مهارت‌های کودک کمک می‌کند، مهارت‌هایی چون جوابگو بودن، زبان و ارتباط، کنترل هیجان، انعطاف پذیری فهم و شناخت و مهارت‌های اجتماعی.اسباب‌بازی خوب لزوما نباید گران باشد، بلکه وسایل بازی باید ساده و بی‌خطر بوده و اجازه دهند تخیل و تصور کودک، برانگیخته شود، نقل و انتقال آن راحت باشد و چالش ایجاد کند.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 

۱۰. برای کودک‌تان وقت بگذارید
شما باید بخشی از وقت گرانبهای‌ خود را به کودک‌تان اختصاص دهید تا مهارت‌های کلامی و ارتباطی او را به خوبی تقویت کنید، بنابراین حین شیردادن به کودک، با او در مورد چیزی حرف بزنید یا آهنگی را برایش بخوانید و وقتی بیرون می‌روید، به چیزهای مختلف اشاره کنید و آنها را نام ببرید.

 

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

مدل لباس بچه ,مدل لباس بچه گانه پسرانه,مدل لباس بچه دخترانه

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه ,مدل لباس بچه گانه پسرانه,مدل لباس بچه دخترانه

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه ,مدل لباس بچه گانه پسرانه,مدل لباس بچه دخترانه

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

مدل لباس بچه ,مدل لباس بچه گانه پسرانه,مدل لباس بچه دخترانه

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

مدل لباس بچه ,مدل لباس بچه گانه پسرانه,مدل لباس بچه دخترانه

مدل لباس بچه، مدل لباس بچه 2018

 

مدل لباس بچه

 

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

 ضدآفتاب کودکان
پوست کودک شما بسیار حساس تر از پوست شماست. از این رو باید مراقبت ویژه ای از آن داشته باشید. باورهای نادرستی درباره مصرف ضدآفتاب برای کودکان وجود دارد که در این مطلب قصد داریم این موضوع را شفاف سازی کنیم.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

 

 : پوست کودکان حساس تر از پوست بزرگسالان است و به مراقبت ویژه ای نیاز دارد. مراقبت از پوست لطیف کودکان، نوید بخش داشتن پوستی سالم در بزرگسالی آنهاست. بنابراین هرگز نسبت به کرم ضدآفتاب زدن کودکانتان بی توجه نباشید. سوختگی پوست در اثر آفتاب در کودکان، آسیب بزرگتری نسبت به بزرگسالان می زند.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

 

: با SPF بالا کودکم در امان است
: این باور درست نیست. در حقیقت SPF یا همان فاکتور محافظت‌کننده در برابر آفتاب یک نشانگر زمان است! به این معنی که نشان می‌دهد با استفاده از ضدآفتاب، مدت آفتاب‌سوختگی در مقایسه با پوست بدون محافظ چقدر بیشتر می‌شود. فرض کنید در یک روز آفتابی تابستان، پوست کودک شما بعد از ۵ دقیقه در مقابل آفتاب قرمز شده و می‌سوزد. در چنین حالتی اگریک کرم ضدآفتاب با SPF 10 روی پوست او بمالید، این زمان به ۵۰ دقیقه افزایش می‌یابد. بنابراین با ضدآفتاب هم بعد از گذشت ۵۰ دقیقه پوست کودک شما می‌سوزد. بنابر این استفاده از کرم ضدآفتاب به معنای ماندن زیر آفتاب تند تابستان آن هم به‌مدت طولانی نیست. یادتان باشد کرمی که استفاده می‌کنید باید دست کم SPF 30 داشته باشید و هر ۲ ساعت یک بار تجدید شود.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

 

 : میزان محافظتی که از پوست کودکم می‌کنم، دقیقا معادل SPF نوشته شده روی کرم است
 : باید بگوییم که این باور هم غلط است. ممکن است روی کرم نوشته شده باشد. SPF 30 اما حقیقت آن است که این مقدار محافظت بستگی به میزانی از کرم دارد که روی پوست کودک‌تان می‌مالید.  اگر کرم را به اندازه لازم استفاده نکنید، این مقدار محافظت به دست نمی‌آید و ممکن است شما معادل یک کرم ضد‌آفتاب با SPF 20 یا ۱۰ پوست فرزندتان را در مقابل آفتاب ایمن کرده باشید. یک راه خوب برای پی بردن به این‌که ضد‌آفتاب را به میزان کافی روی پوست زده‌اید یا نه، آن است که وقتی مقدار دیگری ضدآفتاب روی پوست می‌مالید، آن را جذب نمی‌کند.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

 

 : ضدآفتاب خودمان برای کودکمان خوب است
 : کودکان بواسطه پوست حساس و نازکشان، می بایست محصولاتی کاملا ایمن استفاده کنند و کرم ضدآفتابی که برایشان استفاده می شود، باید دارای خصوصیاتی باشد که در بزرگسالان الازامی نیست. مثلا کرم ضدآفتاب کودک حتما باید هایپوآلرژنیک باشد یعنی اینکه عاری از مواد آلرژی زا باشد. بهتر است ضدآفتاب کودک فاقد اسانس باشد چراکه اسانسها غالبا حساسیت زا هستند.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

 

 : در روزهای ابری نیازی به ضدآفتاب زدن برای کودکمان نیست
 : بیش از ۸۰% اشعه UV خورشید در روزهای ابری به زمین می تابد و مانند روزهای آفتابی باید از پوست کودکمان در چنین روزهایی نیز محافظت کامل با ضدآفتاب داشته باشیم.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه ,خرید شیک ترین مدل های کفش بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دخترانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه دخترانه 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه ,خرید شیک ترین مدل های کفش بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دخترانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه ,خرید شیک ترین مدل های کفش بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دخترانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه ,خرید شیک ترین مدل های کفش بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دخترانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

 

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

 

  استفاده از کرم ضدافتاب در کودکی

از آنجا که معمولا بچه ها در فصل های گرم تر سال، لباس های بازتری می پوشند و پوستشان با وسعت بیشتری در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار می گیرد، بهتر است تمام صورت (جز اطراف چشم ها)، پشت زانوها، گوش ها و گردن آنها را ضدآفتاب بزنید. ضدآفتاب بچه ها را باید حدود ۳۰-۱۵ دقیقه پیش از خروج آنها از منزل بزنید و هر ۲ ساعت یکبار هم آن را تمدید کنید. اگر فرزندتان قصد شنا در استخرهای روباز را دارد، باید هر ۱٫۵ ساعت، ضدآفتاب را تمدید و از ضدآفتاب های مقاوم در برابر آب استفاده کنید. به فرزندان بالای ۶ سال خود هم نحوه استفاده از ضدآفتاب را آموزش دهید تا بتوانند هنگام ورزش و بازی، خودشان ضدآفتاب را تمدید کنند.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018
 
 آیا می دانید آفتاب سوختگی در دوران کودکی، خطر ابتلا به بدترین نوع سرطان پوست یا همان ملانوما در بزرگسالی را ۲ برابر می کند. محققان آمریکایی به تمام والدین توصیه می کنند برای پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست در کودکان، استفاده از کرم های ضدآفتاب برای آنها را پشت گوش نیندازند. استفاده از کرم ضدافتاب در سنین کودکی، جلوی ابتلا به چین و چروک و خطرهای ناشی از آفتاب سوختگی در دوران بزرگسالی را هم می گیرد. اما برای این منظور باید شیوه استفاده از این ابزار محافظتی را نیز به کودک آموزش داد و روش های جلوگیری از آفتاب سوختگی را به او آموخت و گوشزد کرد.به بچه ها بگویید امکان آسیب دیدن پوست نازک و حساس آنها در برابر نور آفتاب، بیشتر از بزرگسالان است و باید برای حفاظت از پوست خود، استفاده مداوم از کرم ضدآفتاب را فراموش نکنند.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

 

اولین نکته ای که باید هنگام خرید ضدآفتاب برای بچه ها به آن توجه داشته باشید، این است که محصول مناسب پوست کودکان برای آنها بخرید. بهتر است ضدآفتاب بچه ها، حاوی ترکیب هایی مانند زینک اکساید یا دی اکساید تیتانیوم باشد. چون این ترکیب ها، کمترین تحریک پوستی را برای پوست حساس و لطیف بچه ها ایجاد می کنند و جذب پوست آنها هم نمی شوند.محققان آمریکایی به صراحت اعلام کرده اند در حال حاضر، این دو ترکیب، ایمن ترین ترکیب های موجود در ضدآفتاب های مختلف موجود در بازار برای بچه ها هستند. بهتر است بدانید که هرچند سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) استفاده از ترکیب هایی مانند اکسی بنزون و رتینیل را هم در کرم های ضدآفتاب تایید کرده است اما استفاده از چنین کرم هایی با این ترکیب ها می تواند برای پوست نازک بچه ها خطرناک باشد.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

 

بهتر است ضدآفتاب بچه ها حاوی ترکیب هایی مانند زینک اکساید یا دی اکساید تیتانیوم باشدروی برچسب ضدآفتاب مخصوص کودکان نگاهی بیندازید تا عبارت «broad soectrum» را روی آن ببینید. معنای این عبارت آن است که این محصول، پوست فرزندتان را هم در برابر اشعه UVA و هم در برابر اشعه UVB محافظت می کند. اگر فرزندتان به آلرژی های تماسی مانند اگزما مبتلا باشد، استفاده از ضدآفتاب های رنگدانه دار، به هیچ وجه برای او مناسب نخواهدبود.بهتر است از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر که شدیدترین ساعت تابش نور آفتاب است، از بازی بچه ها در فضای آزاد یا بیرون بردن آنها برای خرید و تفریح خودداری کنید.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018


لباس های پوشیده، بهترین ضدآفتاب فیزیکی برای بچه ها هستند. به جای لباس های باز و تنگ در تابستان، کلاه لبه دار، لباس های آستین دار، بلند اما کمی گشاد و با رنگ روشن به تن آنها کنید. به این ترتیب، هم بچه ها گرمشان نمی شود و هم پوستشان در اثر تابش مستقیم نور آفتاب به آن آسیب نمی بیند. استفاده از کرم های ضدآفتاب، در سنین کمتر از ۶ ماهگی ممنوع است. پس، نوزادان زیر ۶ ماه را به هیچ وجه در ساعت های اوج تابش نور خورشید از خانه بیرون نبرید.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018
  
یکی از اشتباه های رایج والدین در فصل تابستان، این است که بچه ها را با لباس های آستین کوتاه، شلوارهای کوتاه یا دامن های کوتاه و بدون جوراب به پارک بازی می برند. این کار باعث می شود پوست بچه ها بیشتر در معرض آفتاب و سوختگی نشای از آن قرار بگیرد، هنگام بازی روی وسایل پارک دچار ساییدگی و سوزش ناشی از آن شود و هم احتمال خراشیدگی و بریدگی روی پوست در اثر زمین خوردن روی سنگریزه ها یا کف خیابان برای آنها به وجود بیاید. عفونی شدن زخم ها در اثر همین زمین خوردن های ساده می تواند بچه ها و شما را به دردسر بیندازد.  

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018


خطر صندل و کفش تابستانی برای کودکان
۲ نکته مهم درباره کفش تابستانی بچه ها وجود دارد؛ اول اینکه بچه ها به هیچ وجه نباید صندل بپوشند؛ مخصوصا هنگامی که قرار است به پارک بازی، خرید یا پیاده روی بروند و فعالیت فیزیک زیادی داشته باشند. صندل ها، ۲ مشکل برای بچه ها ایجاد می کنند؛ به دلیل محافظت ضعیفی که از کف و مچ پا دارند، باعث چرخش ناگهانی مچ پا در اثر دویدن یا زمین خوردن ساده می شوند و امکان بروز دررفتگی یا آسیب دیدن تاندون و آشیل پا وجود دارد. دوم اینکه به دلیل باز بودن اطرافشان، امکان ورود خاک و سنگریزه به داخل این صندل ها وجود دارد و این مساله می تواند باعث آسیب پوست کف پای بچه ها شود.
 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018
  
دومین نکته درباره کفش های تابستانی بچه ها این است که به هیچ وجه نباید کفش آنها را بدون جوراب بپوشانید. بچه ها در طول بازی و فعالیت، بیش از اندازه عرق می کنند. معمولا جنس و رنگ بیشتر کفش های بچه گانه مصنوعی است. این ترکیب های مصنوعی در اثر تعریق پا، تماس بیشتر و عمیق تری با پوست برقرار می کنند و مشکلاتی مانند آلرژی های پوستی و عوارض ناشی از آن مثل قرمزی، التهاب و خارش به وجود می آورند. بد نیست بدانید تعریق بیش از حد پا در کفش می تواند محیط گرم، مرطوب و مناسبی برای رشد قارچ ها ایجاد و پوست حساس و نازک بچه ها را درگیر این قارچ های پوستی کند. به همین دلیل توصیه می شود کفش و صندل را حتما با جوراب نخی روشن بپوشند و جوراب های آنها را هم حتی در صورتی که بو نمی دهد و فقط عرق کرده، بعد از رسیدن به منزل بشویید.

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی,انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی و زمستانی

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی,انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی و زمستانی

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی,انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی و زمستانی

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی,انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی و زمستانی

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی,انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی و زمستانی

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی,انواع مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی و زمستانی

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی، مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی 2018

 

مدل لباس بچه گانه دخترانه پاییزی

 

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018


مراقبت از  پوست کودک
به گفته متخصصان پوست و بر اساس تحقیقات انجام شده، بسیاری از محصولات بهداشتی مخصوص کودکان از جمله لوسیون ها، شامپوها، پماد و دستمال های مرطوب و… عامل بروز حساسیت هستند و براساس نتایج مطالعات بالینی می توانند باعث بروز ۶ نوع حساسیت در اطفال شوند. براساس تجزیه و تحلیل های علمی انجام گرفته و به گفته مقامات بهداشتی اروپا، این محصولات براساس مواد تشکیل دهنده، به ۳ گروه تقسیم می شوند؛ «خطرناک»، «خطر متوسط» و «کم خطر».

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018


محققان فرانسوی به تازگی در مطالعه ای ۳۴۱ محصول مربوط به کودکان را از نظر مواد شیمیایی به کار رفته در آنها بررسی و اعلام کردند از این میان ۲۹۹ مورد در گروه محصولات «خطرناک» قرار می گیرند. دلیل این مساله وجود ترکیبات زیر است:

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

۱٫ متیل لیزولینون که به عنوان نگهدارنده شیمیایی استفاده می شود و در تماس با پوست ایجاد حساسیت می کند. این ترکیب در انواع محصولات مورد استفاده برای کودکان از جمله دستمال های مرطوب وجود دارد.۲٫ فنوکسی اتانول که نگهدارنده شیمیایی است و می تواند باروری را به خطر بیندازد و برای قلب و خون خطرناک است. این ماده در محصولات گوناگون از جمله دستمال های مرطوب وجود دارد. میزان حد مجاز استفاده از این ترکیب حدود ۱ درصد است اما حتی این میزان نیز در کودکان زیر ۳ سال بالا و خطرناک شناسایی شده است.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

فنوکسی اتانول در بسیاری از محصولات از جمله کرم های ضدآفتاب و خیمردندان وجود دارد و نه تنها از راه دهان، بلکه از راه پوست هم جذب می شود. تحقیقات و آزمایشات آژانس ملی امنیت داروی فرنسه، شان داده این ترکیب می تواند زمینه ساز مسمومیت کبدی، خونی و قلبی باشد. این ترکیب در محصولات بهداشتی با عناوین فنوکسیتول یا EGphE نیز درج می شود. از خرید محصولات حاوی این ترکیب خودداری کنید.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

۳٫ اسانس و عطر که احتمال ابتلا به حساسیت را بالا می برند و در ۲۲۶ محصول از ۳۴۱ محصول مورد آزمایش وجود داشته است.همچنین در ۱۸۱ محصول نیز ترکیباتی یافت شد که در گروه «ترکیبات با خطر متوسط» قرار می گیرند. این ترکیبات شامل موارد زیر است۴٫ EDTA (disodium, tetrasodium, calcium disodium) که بیشتر در محصولات کف کننده موجود است، در دستمال های مرطوب هم به کار گرفته می شود و به شدت محرک مخاط چشم است.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

۵٫ لورنت و رلوریل سولفات که کرچه سرطان زا نیستند اما محرک مو و پوست اند و در شامپوها و محصولات حمام به وفور استفاده می شوند.۶٫ روغن های معدنی که از مشتقات نفت است و در کرم ها و لوسیون ها کاربرد دارد.۷٫ ذرات ریز (اکسید زینک، دی اکسید تیتان و MBBT) که اثر آن هنوز کاملا مشخص نیست و در کرم های ضدآفتاب کاربرد دارد.این ترکیبات خطرناک به دلیل نبود مطالعات لازم، همچنان در محصولات کاربرد دارند. با این حال، متخصصان هشدار می دهند حداقل برای کودکان جز در شرایط اضطرار از برخی مصحولات به ویژه دستمال های مرطوب استفاده نکنید و مصرف برخی محصولات از جمله برخی شامپوها و عطرها را تا جای ممکن کم کنید.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

۸٫ از جمله ترکیبات کم خطر می توان به پارابن ها و BHT اشاره کرد. پارابن ها برخی کم عارضه و برخی پرعارضه هستند و نیم توان تمامی آنها را به یک چشم دید. به همین دلیل لازم است در استفاده از محصولات حاوی آنها محتاط باشید. BHT نیز می تواند در ترشح غده داخلی اختلال ایجاد کند و عامل بروز ناباروری و نقص در دستگاه های تناسلی باشد.متخصصان به دنبال تحقیقات و بررسی های انجام شده توصیه می کنند تا جای ممکن از مصرف این نوع محصولات به ویژه برای کودکان زیر ۳ سال بپرهیزید و برای کودکان بزرگ تر نیز مصرف را محدود کنید.  

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018
 

۱٫ هرگز از محصولات بهداشتی مخصوص بزرگسالان برای کودکان استفاده نکنید.۲٫ قبل از خرید محصولات بهداشتی مربوط به کودکان به برچسب آن نگاه کنید و مطمئن شوید حاوی ترکیبات شیمیایی پرخطر نباشد.۳٫ استفاده از دستمال های مرطوب را کنار بگذارید. برای پاک کردن دور دهان یا دست های بچه ها و حتی باسن از دستمال های کتانی مرطوب با آب استفاده کنید. این کار نه تنها به نفع فرزندتان، بلکه به نفع محیط زیست است.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

۴٫ برای ماساژ بدن کودکان از روغن ها طبیعی و محصولات بدون اسانس استفاده کنید.۵٫ در کودکانی که به واسطه استفاده از محصولات بهداشتی به ویژه دستمال های مرطوب دچار حساسیت می شوند، قطع مصرف محصول به رفع علائم کمک می کند. متخصصان پیشنهاد می کنند قبل از خرید محصولات آرایشی- بهداشتی به ترکیبات آنها دقت کنید. محصولاتی را خریداری کنید که بی بو و بدون این ترکیبات باشند و جز در شرایط اضطرار برای پاک کردن ادرار یا مدفوع یا تمیز کردن صورت و دستان کودکان از این نوع محصولات استفاده نکنید.

 

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دختر,خرید اینترنتی لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دختر ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دختر,خرید اینترنتی لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دختر ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دختر,خرید اینترنتی لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دختر ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دختر,خرید اینترنتی لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دختر ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دختر,خرید اینترنتی لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دختر ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

مدل لباس بچه گانه دختر,خرید اینترنتی لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه دختر ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه دختر، مدل لباس بچه گانه دختر 2018

 

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

برنامه غذایی برای کاهش وزن در کودکان
باید بدانید که کودکان معتاد به تکنولوژی هستند. طبیعتاً تکنولوژی زندگی را آسانتر می‌کند – دیگر نیازی نیست از روی مبل برخیزید، بیرون بروید و خیلی کارهای فیزیکی انجام دهید! بنابراین وقتی شما درباره‌ی ورزش با فرزندتان صحبت می‌کنید، در حقیقت باید با اعتیاد او به تکنولوژی مبارزه کنید. گروه نوجوان‌هایی که به سمت چاقی پیش می‌روند، یک مشکل واقعی و در حال گسترش است. درست همانند بزرگسالان، نوجوان‌ها هم به همان شکل وزنشان کم می‌شود، یعنی با سوزاندن کالُری بیشتری از آنچه مصرف می‌کنند. اما با اینحال، این موضوع در نوجوان‌ها دو تفاوت بزرگ دارد.

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه
 
تفاوت دوم نوجوان‌ها در موضوع کاهش وزن، این است که بدن آن‌ها بیشتر مستعد پذیرش تغییر است. کاهش وزن برای یک دختر ۱۵ ساله خیلی راحت‌تر از یک فرد ۴۵ ساله است. این اتفاق بدین دلیل است که بدن ما در مقابل تفاوت‌ها مقاومت می‌کند، و اگر یک فرد ۴۵ ساله سالیان درازی ورزش و تغذیه‌ی سالم نداشته است، بدنش با این تغییرات مبارزه می‌کند. این در حالی است که بدن یک فرد ۱۵ ساله مقاومت خیلی کمتری خواهد داشت.پس شما در رابطه با موضوع کاهش وزن فرزندتان یک مانع و از طرفی یک فرصت دارید. بسیار خب، حالا چگونه می‌توانید به فرزندتان کمک کنید تا وزنش را کم کند؟

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه
 
بگذارید بداند که به فکرش هستید
حساس، اما از طرفی هم خیلی شفاف باشید. شما نمی‌خواهید زندگی فرزندتان به خطر بیفتد، چرا که با توجه به شدت اضافه وزنش در معرض خطرات مختلفی همچون فشار خون بالا، دیابت، مشکلات قلبی و غیره قرار خواهد گرفت و باید عمری را با پذیرش این موضوع سپری کند و رنج بکشد. اجازه دهید که فرزند شما این موضوع را بداند.کودک برای کنترل وزنش و بدست آوردن تناسب اندام فقط باید حواسش به خورد و خوراکش باشد

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه
 
درباره‌ی ایده‌آل‌ها با فرزندتان گپ بزنید
نیازی نیست دخترتان وقتی دبیرستانی است حتما ۵۰ کیلوگرم باشد. او باید بدنی سالم داشته باشد نه اینکه اسکلت باشد. به او بگویید که نداشتن شکم شش تکه یک نقص نیست، او برای کنترل وزنش و بدست آوردن تناسب اندام فقط باید حواسش به خورد و خوراکش باشد و ورزش کند.

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

 

از باورهای فراگیر دوری کنید
بدترین کاری که می‌توانید در حق او انجام دهید، این است که به فروشگاه بروید و برایش قرص‌های کاهش وزن بخرید، چیزی که عملاً هیچ کمکی به او نخواهد کرد. هر دوی شما باید بدانید که کاهش وزن تعهدی است که باید در کل زندگی‌تان داشته باشید، کاهش وزن با خرید چند محصول تجاری بدست نخواهد آمد. (حقایقی درباره‌ی قرص‌های لاغری)

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

 

خانواده‌ای فعال باشید
فعالیت کردن را به کل خانواده گسترش دهید. پس از شام به پیاده روی بروید، به مسابقات محلی بسکتبال بپیوندید و خلاصه کاری کنید که از پشت کامپیوتر، تلویزیون، یا بازی‌های کامپیوتری بلند شوید و لحظات خوشی را در کنار هم سپری کنید.در مجموع باید مثبت باشید. نباید با وقایع اطرافتان برخورد منفی داشته باشید. مکالماتی که با فرزند خود دارید، باید به شکلی باشد که بداند در همین وضعیتی که قرار دارد عاشقش هستید، اما می‌خواهید چیزهای جدیدی را هم آغاز کنید. فرزند شما باید بداند که تنها با چند تغییر ساده در سبک زندگی‌اش می‌تواند وزنش را کم کند، و شما آنجایید تا به او کمک کنید.

 

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

انواع مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸  پاییزی,خرید لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

انواع مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸  پاییزی,خرید لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

انواع مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸  پاییزی,خرید لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

انواع مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸  پاییزی,خرید لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

انواع مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸  پاییزی,خرید لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

انواع مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸  پاییزی,خرید لباس بچه گانه ,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه 2018،مدل لباس بچه گانه دخترانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه

 

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018


 فایده خمیردندان برای کودکان

خمیردندان عسلی یک خمیردندان طبیعی و ارگانیک استخمیردندان عسلی یک خمیردندان طبیعی و ارگانیک با استفاده از عسل و نمک است که میتوانید برای کودکان درست کنیعسل خاصیت آنتی بیوتیکی داشته و مخلوط آن با نمک علاوه بر اینکه دندان ها را سفید کرده محیط دهان و دندان را نیز ضدعفونی می کند.

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018
 
می توان با استفاده از عسل و نمک، نوعی خمیردندان ساخت که مصرف این نوع خمیر دندان طبیعی و ارگانیک، نه تنها آثار سوء برای دندان و لثه ها ندارد بلکه خواص درمانی متعددی دارد و چون یک ترکیب خوراکی است با بلعیدن احتمالی آن، باز هم از مصرف خمیردندان، لذت خواهید برد! دیگر نگران نخواهید بود که اگر کودک دلبند شما خمیردندان را خورد، آیا واقعا از آن آسیبی نخواهد دید.

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

با تهیه این خمیر دندان ساده، در هزینه های خانواده صرفه جویی و به اقتصاد مقاومتی در خانواده کمک کنید؛ هزینه اولیه تولید این خمیر دندان، بسیار اندک است و به دلیل فقدان عوارض احتمالی برای دهان، از هزینه های مالی و روانی احتمالی در مصرف خمیردندان های شرکتهای مختلف آسوده باشید.

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

روش تهیه خمیردندان با عسل
دو واحد نمک طبیعی ( نمک کانی؛ معدنی یا نمک دریا ) را با پنج واحد عسل مخلوط کنید.اگرچه نمک طبیعی توصیه می شود اما اگر هم آن را نیافتید، به همین نمک موجود در بازار اکتفا کنید.همین ترکیب پایه، به عنوان یک خمیر دندان کامل قابل استفاده است اما برای بهره وری بهتر و نیز پاسخگویی به ذائقه های مختلف یا امراض ویژه دهان و دندان می توانید، از آن ترکیب پایه، خمیر دندانهای گوناگون با ارزش درمانی متنوع بسازید.

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

چند نمونه از انواع خمیردندان عسلی:
۱- به ترکیب پایه، سه تا پنج قطره عصاره نعناع (اسانس نعناع) بیفزائید.
این امر باعث خوشبو کردن دهان، افزایش خاصیت ضدعفونی کنندگی این نوع خمیردندان می شود .

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

۲- به ترکیب پایه یک واحد دارچین اضافه کنید که این امر باعث استحکام بیشتر لثه ها، کاهش بزاق و آبریزی دهان در هنگام خواب می شود.
همچنین بخوانید : تمامی روش های جالب مراقبت از دندان کودکان

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

۳- به ترکیب پایه، سیاهدانه (شونیز ) آسیا شده، اضافه کنید که این امر باعث افزایش خاصیت ضدعفونی کنندگی، تسریع درمان آفت (به ویژه آفت سفید) دهان خواهد شد.

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

۴- به ترکیب پایه، سه تا پنج قطره آبلیمو یا لیمو عمانی آسیاب شده و سه تا پنج قطره عصاره نعناع اضافه کنید که این امر احساس خنکی در دهان و کاهش عطش شبانگاهی به ویژه برای افراد گرم مزاج، ایجاد حس خوب طعم موهیتو (موخیتو؛ نوشیدنی کوبائی) در دهان، افزایش ضدعفونی کنندگی، استحکام لثه، تسریع در درمان آفت (مخصوصا آفت قرمز) در دهان می شود.


مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

روش تهیه خمیردندان با عسل
  ی لثه ها، تسریع در درمان آفت قرمز، ایجاد حس خنکی و کاهش عطش شبانگاهی را به همراه خواهد داشت.

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

مدل لباس بچه گانه پسرانه ,انواع لباس عروس دخترانه,مدل لباس بچه گانه پسرانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

مدل لباس بچه گانه پسرانه ,انواع لباس عروس دخترانه,مدل لباس بچه گانه پسرانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

مدل لباس بچه گانه پسرانه ,انواع لباس عروس دخترانه,مدل لباس بچه گانه پسرانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

مدل لباس بچه گانه پسرانه ,انواع لباس عروس دخترانه,مدل لباس بچه گانه پسرانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

مدل لباس بچه گانه پسرانه ,انواع لباس عروس دخترانه,مدل لباس بچه گانه پسرانه ۹۷

مدل لباس بچه گانه پسرانه، مدل لباس بچه گانه پسرانه 2018

 

مدل لباس بچه گانه پسرانه

 

 


 عوارض دعوا کردن کودک
 می‌خواهیم در مورد داد و فریاد زدن حرف بزنیم. شاید شما جزو آنهایی باشید که مدام سر بچه‌ها داد می‌زنند یا شاید هم گهگاه این کار را می‌کنید و یا ممکن است خیلی به ندرت پیش بیاید که سر فرزندتان داد بزنید.اگر اصلا این کار را نمی‌کنید به شما تبریک می‌گوییم. اگر هم اهل داد زدن هستید، خب، بالاخره انسان است دیگر! شاید تا به حال نمی‌دانستید داد زدن بر سر بچه‌ها، چه عواقبی دارد که ما برای‌تان می‌گوییم و البته اینکه چطور می‌توانید این عادت را از محیط خانه‌تان دور کنید.


 لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018


اول از همه؛ دادن زدن همیشه هم بد نیست
بله، درست است؛ داد زدن گاهی مفید و حتی لازم است. داد زدن چیزی شبیه آژیر آتش نشانیست که می‌تواند از آن با احتیاط و به عنوان علامتی از خطر استفاده کرد.داد زدن، شکلی موثر از هشدار برای بچه‌ها در مواقعی است که در موقعیتی خطرناک قرار می‌گیرند. یعنی داد زدن باید فقط شیوه‌ای از هشدار باشد، نه بخشی از تنبیه یا روشی برای اداره‌ی امور روزمره!

 

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018
 
داد زدن چه بر سر بچه‌ها می‌آورد؟
اگر سعی دارید فرزندتان را از انجام کاری متوقف کنید یا ساکتش کنید، مدام داد و فریاد زدن راه درستش نیست. اگر به آرامی واکنش نشان دهید، اطمینان و عشق را در فرزندتان پرورش خواهید داد. اما عکس این موضوع هم صدق می‌کند؛ اگر مدام با داد و فریاد زدن کارتان را پیش ببرید، مغز فرزندتان وارد حالت جنگ و گریز خواهد شد.داد زدن ممکن است باعث شود فرزندتان مقابله به مثل کند و رفتار تهاجمی به سمت شما داشته باشد و حتی بخواهد به شما آسیب بزند. همچنین داد زدن باعث می‌شود کودک‌تان یا فرار کند و یا فقط با ترس و دلهره به شما خیره شود. مطالعات نشان داده داد زدن، در بلند مدت، بچه‌ها را تهاجمی‌تر می‌کند، هم از لحاظ کلامی و هم از نظر فیزیکی.

 

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018
 
داد زدن به فرزندتان یاد می‌دهد تا زمانی که داد نزدنید جدی نیستید
در بیشتر موارد ما به این امید سر بچه‌ها داد می‌زنیم که آنها یاد بگیرند دفعه‌ی بعد بدون داد زدن ِ ما، کاری را انجام بدهند یا ندهند. اما چیزی که واقعیت دارد کاملا برعکس است! یعنی ما به آنها یاد می‌دهیم تا زمانی که سرشان داد نزنیم، جدی نیستیم. در این مطلب، چند توصیه‌ی بسیار خوب برای شما داریم تا کمک‌تان کنیم بدون نیاز به داد زدن، حس همکاری و همدلی بین شما و فرزندتان تقویت شود.
 

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018


داد زدن، شکل درستی برای ارتباط نیست
گاهی وقت‌ها ما طبق این باور نادرست داد می‌زنیم که، اگر با صدای بلند حرف بزنیم یا نکته‌ای را گوشزد کنیم، کودک‌مان راحت‌تر می‌تواند آن نکته را به خاطر سپرده و جدی بگیرد. در حالیکه اینطور نیست. شاید در کوتاه مدت و بسیار سطحی از داد زدن‌تان نتیجه بگیرید اما نکته‌ای که به آرامی و با شیوه‌های درست گوشزد می‌شود بسیار موثرتر و عمیق‌تر در ذهن کودک جا می‌افتد تا نکته‌ای که با داد زدن به کودک منتقل می‌شود.با داد زدن نمی‌توانید پیام‌تان را مستقیما به فرزندتان منتقل کنید، زیرا بچه‌ها در دفاع از خودشان در برابر یک خطر احتمالی یا خطر واقعی بسیار پرتکاپو هستند و اصل مطلب را از دست می‌دهند، اما اگر با آرامش حرف بزنید، لزومی برای دفاع نمی‌بینند و روی همان چیزی که هدف شماست تمرکز خواهند کرد.

 

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018
 
داد زدن، اعتماد را از بین می‌برد
اگر مدام با داد و تهدید، ترس را در دل فرزندتان ایجاد کنید، اعتماد او به شما آسیب دیده و از بین می‌رود. به جای داد زدن، جور دیگری شرایط را کنترل کنید و با حسی از شوخی و همراهی، هشدارهای لازم یا نکات و توصیه‌های‌تان را به او منتقل کنید. واکنش نشان دادن به یک موقعیت اگر از نگاه فرزندتان،همراه با همدلی و مهربانی باشد، در توده‌ای از مشکلات بعدی ِ بهم گرده خورده گرفتار نخواهید شد و فرامین‌تان هم به اجرا درخواهند آمد!

 

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018
 
شما هم قرار نیست کامل و بی‌عیب باشید؛ اما خونسردی‌تان را حفظ کنید
خونسرد ماندن گاهی واقعا سخت است. وقتی پسر کوچک‌تان برای پانزدهمین بار، تمام محتویات کیف دستی‌تان را روی زمین ولو می‌کند، حتما دارد روی اعصاب‌تان راه می‌‌رود! اما خونسرد ماندن شما، مطمئنا بازخورد خوبی خواهد داشت و اعتماد فرزندتان به شما سلب نخواهد شد و فرزندی خواهید داشت که به شما اطمینان دارد، از شما نمی‌ترسد، با شما نمی‌جنگد و عاشق شماست.اگر وقتی کوچک بودید والدین شما مدام سرتان داد می‌زدند، اجازه ندهید این عادت به زندگی شما هم رخنه کند. شما پدر و مادر عاقل‌تری باشید، صبوری را تمرین کنید و عشق‌تان را بروز دهید.

 

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

لباس بچه گانه جدید ۹۷ ,مدل های لباس مجلسی  بچه گانه ,مدللباس بچه گانه جدید ۲۰۱۸

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

لباس بچه گانه جدید ۹۷ ,مدل های لباس مجلسی  بچه گانه ,مدللباس بچه گانه جدید ۲۰۱۸

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

لباس بچه گانه جدید ۹۷ ,مدل های لباس مجلسی  بچه گانه ,مدللباس بچه گانه جدید ۲۰۱۸

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

لباس بچه گانه جدید ۹۷ ,مدل های لباس مجلسی  بچه گانه ,مدللباس بچه گانه جدید ۲۰۱۸

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

لباس بچه گانه جدید ۹۷ ,مدل های لباس مجلسی  بچه گانه ,مدللباس بچه گانه جدید ۲۰۱۸

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

لباس بچه گانه جدید ۹۷ ,مدل های لباس مجلسی  بچه گانه ,مدللباس بچه گانه جدید ۲۰۱۸

لباس بچه گانه جدید، لباس بچه گانه جدید 2018

 

لباس بچه گانه جدید

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018


 خیالپردازی در کودکان
دنیای کودکی یکی از بهترین دوره‌های زندگی هر فردی است چون در این دنیای رنگارنگ همه چیز دوست‌داشتنی و روشن است و کمتر دغدغه‌ای در آن وجود دارد. یکی از مسائلی که خیلی از کودکان با آن برخورد دارند، این است که گاهی خود را به جای یک شخصیت خاص می‌بینند و همین مساله اگر طولانی شود موجب نگرانی والدین می‌شود، در صورتی که باید بپذیریم تخیل و همذات‌پنداری بخشی از دنیای کودکان است. در مورد اینکه چگونه والدین می‌توانند با این مساله روبرو شوند، با دکتر گلفر حسینی، روان‌شناس، گفت‌وگو کرده‌ایم.

 

 

تعریف شما از واژه همذات‌پنداری چیست؟
واژه همذات‌پنداری به‌دلیل شباهت معنایی و آوایی، گاهی به جای واژه همزاد‌پنداری به کار برده می‌شود، اما از لحاظ معنایی این دو واژه متفاوت هستند، بنابراین ابتدا لازم است با تعریفی کوتاه این دو واژه را از هم مجزا کنیم. همزاد‌پنداری، باوری خرافی و غیرعلمی است که به این امر اشاره می‌کند که هر کس همزادی دارد که به‌طور همزمان با او زندگی می‌کند. اما همذات‌پنداری در واقع درونی کردن ارزش‌های الگوهای مهم زندگی توسط افراد است و در حقیقت، فرد با الگوی مهم زندگی‌اش همانند‌سازی می‌کند و فرد، هویت یک شخص دیگر را تاحدی، به خود می‌گیرد.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018
 
 اینکه کودکان با شخصیت‌های مختلف کارتونی همذات‌پنداری می‌کنند برایشان خوب است؟
معمولا کودکان با مشاهده انیمیشن‌های مختلف و قصه‌های تخیلی، علاوه بر اینکه حس‌های پنجگانه‌شان با این قصه‌ها درگیر می‌شود، قوه تخیلشان هم به کار می‌افتد و شروع به خیال‌پردازی کرده و از سد محدودیت‌های دنیای واقعی عبور می‌کنند و در دنیای خیال از طریق همانند‌سازی با قهرمان داستان، برای خود شخصیتی نزدیک با قهرمان داستان با ویژگی شخصیتی اغراق‌آمیزش می‌آفرینند.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018
 
در واقع، الگو‌پذیری و همانند‌سازی و به‌تبع آن همذات‌پنداری یکی از ویژگی‌های طبیعی فرد است و به رشد ذهنی او کمک می‌کند، اما نکته قابل‌تامل این است که در هر موضوعی تعادل حرف اول را می‌زند. وقتی کودکان تنها می‌مانند بیشتر به سمت دنیای خیال سوق داده می‌شوند و افراط در هر مقوله‌ای سلامت روان را تهدید می‌کند.کودکانی که ساعت‌های طولانی با بازی‌های رایانه‌ای، فیلم‌ها و انیمیشن‌ها و به طور کلی با جامعه مجازی در ارتباط هستند، از دنیای واقعی فاصله می‌گیرند و در این مواقع همذات‌پنداری حالت مرضی به خود می‌گیرد و احتمال انجام رفتارهای پرخطر در این کودکان وجود دارد.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

 

چطور ‌می‌توان مانع این اتفاق شد؟
زمان ارتباط با دنیای مجازی باید محدود باشد و والدین با نظارت کامل برای کودکان برنامه منسجم روزانه تنظیم کنند تا مهارت‌های لازم در دنیای واقعی در کودکان پرورش یابد. یکی دیگر از راهکارهای پیشگیری از افراط کودکان تشویق آنها برای شرکت در بازی‌های گروهی و مشارکتی با گروه همسالان است.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018
  
مقایسه همذات‌پنداری در پسران و دختران با هم تفاوتی دارد یا نه؟
کودکان چه پسر و چه دختر هردو با الگوهای مهم زندگی‌شان همذات‌پنداری می‌کنند که البته تحقیق دقیقی در مورد مقایسه فراوانی این عمل در دو جنس انجام نشده، اما روشن است که هر دو جنس همانند‌سازی می‌کنند، اما با ویژگی‌هایی مخصوص به خودشان، برای مثال در پسر‌ها بیشتر قدرت و توانایی انجام کارهای فوق‌العاده و در دختر‌ها ویژگی‌هایی مانند جمال و داشتن چوب جادویی برای خلق دنیایی زیبا و آرام نمایان می‌شود.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

 

والدین می‌توانند جایگزین خوبی به جای آن شخصیت خاصی که فرزندشان به او وابسته شده باشند؟
به‌ هر حال همه کودکان نیازمند توجه منظم و رسیدگی کافی از سوی والدین و مراقبان نزدیک به خود هستند. یکی از روش‌های ابراز علاقه و توجه نسبت به کودک، «گوش کردن فعال» به گفته‌ها و خواسته‌های او است. شما اگر شنونده خوبی باشید و بی‌درنگ در برابر افکار و احساسات فرزندتان واکنش نشان دهید، این فرصت را برایش فراهم کرده‌اید که روش درست برخورد با مشکلات را بیاموزد زیرا صبر و درک والدین بسیار مهم‌تر از ارائه سریع راه‌حل به کودک است.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

 

از طرف دیگر، اگر بدون تقاضای کمک از سوی کودک، دائم به فکر یاری رساندن به او باشید، قدرت یافتن راه‌حل را از کودک سلب کرده و او را فردی متکی و وابسته به خود بار آورده‌اید، در حالی که گوش دادن فعال، می‌تواند کودک را تشویق به یافتن راه‌حل مشکل کند و ارزش‌هایی مانند استقلال، مسوولیت‌پذیری، اعتماد به نفس و بالندگی را در او رشد دهد.در عین حال توجه نشان دادن، فراتر از حضور جسمانی فرد است. برای مثال، توجه به کودک حین تماشای تلویزیون یا مطالعه کتاب و روزنامه، آن چیزی نیست که او نیاز دارد، بلکه او به «زمانی مفید» نیاز دارد تا بتواند تمام توجه و تمرکز والدینش را معطوف سخنان و حرکات خود کند. منظور از زمان مفید وقتی است که پدر و مادر وارد دنیای ذهنی-روانی فرزندشان می‌شوند، با او به بازی می‌پردازند، به داستان‌های خیالی‌اش گوش می‌کنند و دنیا را از دید او می‌بینند.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

 

اگر کودک تخیل خودش را با والدینش در میان گذاشت آنها چه باید بکنند؟
تلویزیون، فیلم، سی‌دی و بازی‌های ویدئویی بر خیال‌پردازی کودکان تاثیرات بسیاری دارد. ورود کلیشه‌های متعدد به دنیای خیالی کودکان، نشانه تاثیر فناوری بر دنیای کودکان است. قوه خیال کودک باید متعلق به خودش باشد اما می‌بینیم که فیلم‌های متعدد علمی- تخیلی و انواع بازی‌های ویدئویی، دنیاهایی خیال‌انگیز و ساختگی پیش روی کودکان می‌گشایند که البته نفس وجود آنها بی‌ضرر است اما اگر کودکی به طور دائم تحت‌تاثیر تصاویر خیال‌انگیز قرار گیرد، طبیعی است که نمی‌تواند قوه تخیل خود را به درستی به کار بیندازد. در مجموع والدین باید به تخیل کودک خود بها دهند.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018


به‌عنوان مثال اگر او می‌گوید من ٣ متر پریده‌ام به او بگویند: «چقدر جالب! اگر تو دوست داری ٣ متر بپری، من دوست دارم ۵ متر بپرم!» بنابراین زمینه تخیل را نباید در کودک از بین برد. هرگز به کودک نگویید: «خالی نبند یا دروغ نگو!» هرگز در مورد نادرست یا درست بودن و واقعی یا تخیلی بودن آن با کودک بحث نکنید. به آرزوهای پنهان در گفته‌هایش توجه و او را درک کنید. برای توانایی بیان او ارزش قائل شوید و در مورد اینکه اگر داستان او واقعیت پیدا می‌کرد چقدر جالب بود، نظر بدهید.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018
 
حتی می‌توانید قصه‌های او را بنویسید یا ضبط کنید. می‌توانید از او بخواهید قصه‌اش را نقاشی کند. هرگز با جملاتی مانند «دروغ نگو»، «تو دروغ می‌گویی»، «بچه دروغگو» برچسب‌های دنیای بزرگسال را به کار نگیرید. خیال‌پردازی‌های کودکانه در دوران پیش از دبستان نشانه‌هایی از بی‌ادبی و بی‌اخلاقی او نیست. این مساله حتی نباید شما را نگران آینده او کند که احتمالا فرزندی دروغگو خواهید داشت. کودکان به مرور مفاهیم خوب و بد را می‌آموزند و به همین ترتیب به اهمیت راستگویی پی می‌برند. تا قبل از ۵/۳ سالگی او مهارت لازم برای دروغ گفتن عمدی ندارد. این مساله حتی نباید شما را نگران آینده او کند که احتمالا فرزندی دروغگو خواهید داشت.اگر کودکی آنقدر با شخصیت دوست‌داشتنی‌اش همذات‌پنداری کرد که از دنیای واقعی جدا شد، چه باید کرد؟در این شرایط اگر والدین احساس کردند چنین اتفاقی افتاده و کودکشان کمتر با دنیای واقعی و همسالانش ارتباط برقرار می‌کند، بهتر است به متخصص مراجعه و روش‌های درمانی مناسب را کسب کنند. البته بازی با همسالان هم می‌تواند کمک خوبی برای ارتباط کمتر کودک با آن شخصیت وابسته باشد.

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

مدل لباس بچه گانه مجلسی, لباس عروس بچه گانه,مدل لباس بچه گانه مجلسی ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

مدل لباس بچه گانه مجلسی, لباس عروس بچه گانه,مدل لباس بچه گانه مجلسی ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

مدل لباس بچه گانه مجلسی, لباس عروس بچه گانه,مدل لباس بچه گانه مجلسی ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

مدل لباس بچه گانه مجلسی, لباس عروس بچه گانه,مدل لباس بچه گانه مجلسی ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

مدل لباس بچه گانه مجلسی, لباس عروس بچه گانه,مدل لباس بچه گانه مجلسی ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه مجلسی، مدل لباس بچه گانه مجلسی 2018

 

مدل لباس بچه گانه مجلسی

 

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018


 اهمیت ورزش کودکان
 ورزش بچه‌ها یکی از موضوعات مهمی است که پدر و مادر‌ها باید به آن توجه کنند چون ارتباط مستقیمی با یادگیری و رشد جسمانی او دارد. این موضوع در سال‌های اخیر به قدری مهم شده است که والدین باید بدانند آیا کودکشان به اندازه کافی در محیط مدرسه و بیرون، ورزش و فعالیت می‌کند یا نه و کودکشان روزانه چقدر ورزش می‌کند؟بچه‌های دبستانی هر روز به نیم ساعت ورزش و تحرک متوسط تا شدید نیاز دارند

 

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

 

بچه‌های دبستانی هر روز به نیم ساعت ورزش و تحرک متوسط تا شدید نیاز دارند یا حداقل سه‌بار در هفته باید این مقدار ورزش و تحرک را داشه باشند. بنابر‌این بسیار مهم است که به فرزندتان فرصتی بدهید تا با دویدن، پریدن،‌بالا رفتن، جهیدن و کشف دنیای اطرافش به شرایط فیزیکی و جسمانی خوبی برسد و مقدار زیادی انرژی بسوزاند. با این حال شاید نیازی نباشد برای اینکه مطمئن شوید فرزندتان زیاد ورزش می‌کند، کار‌های اضافی انجام دهید.

 

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

 

بچه‌ها در این سن بسیار پر انرژی و اَکتیو هستند و می‌توانند در همه زمینه‌ها از جمله دوندگی،‌کشتی و شنا فعالیت کنند، که معمولا آنها ورزش را تنها مانند بقیه کار‌ها و نیاز‌های روزمره‌خود انجام می‌دهند. بنابر‌این شما باید مطمئن شوید که فرزندتان در زنگ تفریح به اندازه کافی در حیاط مدرسه می‌پرد و بازی می‌کند.
 

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018


در حال حاضر بیشتر بچه‌ها دیگر از چربی نوزادی خود درآمده‌اند، بنابر‌این اگر شما درباره وزن فرزند پیش دبستانی‌تان نگران هستید با پزشک او تماس بگیرید. اگر فکر می‌کنید کودکتان خیلی کم‌تحرک است، ورزش‌هایی که پرانرژی‌ترند مانند دوچرخه‌سواری یا اسکیت‌سواری را جایگزین بازی با کامپیوتر و تلویزیون دیدن کنید. شما باید تا جایی که می‌توانید همراه او جنب و جوش کنید و فعال باشید. در حیاط خانه یا حیاط پشتی با او گرگم به هوا بازی کنید یا بعد از شام با هم به یک پیاده‌روی تند بروید. در روز‌های تعطیل آخر هفته به جای اینکه بی‌حرکت بنشینید یا تنها رانندگی کنید، کودک را به جایی ببرید که خانواده‌های زیادی در آنجا در حال بازی و فعالیت هستند، جاهایی که خانواده‌ها در حال پیاده‌روی، شنا،‌دوچرخه‌سواری و بازی با وسایل ورزشی هستند.‌

 

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

 

از آنجایی که بچه‌ها در این سن دلشان می‌خواهد دوستانشان دور و برشان باشند، بهتر است چند نفر از دوستان فرزندتان را دعوت کنید و با هم به استخر بروید، آنها را به پارک ببرید و بگذارید در میان فواره‌های کوچک و آب‌پاش‌ها بدوند، اسکیت‌بازی کنند یا اگر برف باریده، آنها را دو دسته کنید تا با هم برف بازی کرده و به هم گلوله برفی پرتاب کنند! بچه‌های پیش دبستانی دوست دارند با دوستانشان به زمین بازی بروند،‌بپرند، بالا بروند و همدیگر را دنبال کنند. اگر فرزندتان به ثبت‌نام در یک رشته ورزشی علاقه دارد، به او اجازه چنین کاری بدهید. فقط مطمئن شوید که تمرکز اصلی این تیم روی سرگرم کردن کودک برای آمادگی جسمانی و افزایش مهارت‌های او باشد نه ساختن یک ورزشکار در سطح جهانی یا بردن مسابقات.

 

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

مدل لباس بچه گانه جدید,انواع مدل کفش بچه گانه ,ژورنال مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸

مدل لباس بچه گانه، مدل لباس بچه گانه 2018

 

مدل لباس بچه گانه

 

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97


 پیراهن ماکسی

 ۱- اگر اندام بزرگی دارید، پیراهن ماکسی انتخاب کنید که اندازه دور کمر شما باشد. یک پیراهن ماکسی معمولی بادکرده و مواج است و مانند لباس تونیک روی بدن شما قرار می گیرد. مدل دوختی را انتخاب کنید که اندازه است و کمر تنگتری دارد.یک پیراهن ماکسی مدل بسیار خوبی برای قفسه بهار و تابستان است و تقریبا برای هر اندامی مناسب و عالی است. پیراهن های ماکسی در هردو اندازه بلند و کوتاه موجود است و برخی از آنها با حجم و پارچه بیشتری نسبت به بقیه تهیه می شود. در اینجا نکاتی را برای انتخاب درست پیراهن ماکسی که برای اندام شما متناسب باشد، بیان می کنیم.


 لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97
 
۲- پیراهن ماکسی خواه بلند باشد و خواه کوتاه، با کفش های پاشنه بلند بپوشید. از کفش های پاشنه کوتاه یا تخت استفاده نکنید، زیرا شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد. تا آنجایی که می توانید با پوشیدن کفش پاشنه دار به قد خود بیفزایید.۳- برای پوشیدن شکم بزرگ خود، مدل برش خطی ای شکل را انتخاب کنید. این مدل برای زنان درشت تر بسیار عالی است و ظاهر زنانه لباس را حفظ می کند، در حالی که اندام آنها را متناسب تر نشان می دهد.

 

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97
 
۴- جواهرات بزرگ و درشت بپوشید و یک کیف سایز بزرگ با خود حمل کنید. جواهرات یا کیف های کوچک با مدل های راحت و آزاد ماکسی به خوبی هماهنگ نمی شود، بنابراین ظاهر خود را با لوازم جانبی بزرگ کامل کنید.۵- اگر ریزه اندام هستید، مدل هایی با طرح ها و تصاویر مینیاتوری و کوچک بپوشید. این بهترین نمونه یک پیراهن ماکسی برای اندام های کوچک است.

 

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97
 
۶-پیراهن تک رنگ بپوشید تا ظاهری نرم و ملایم ایجاد کنید. از طرح ها و تصاویر برجسته در پیراهن ماکسی به همراه رنگهای شاد و تند خودداری کنید. بهترین رنگها آبی، ارغوانی، زرد و حتی قرمز روشن است.

 

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

لباس عروس بچگانه ,مدل های کیف و کفش بچگانه ,لباس عروس بچگانه دنباله دار

لباس عروس بچگانه، لباس عروس بچگانه دخترانه،لباس عروس بچگانه 97

 

لباس عروس بچگانه

 

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018


دوران طلایی ازدواج
ازدواج مرحله ای از تکامل در زندگی میباشد و به نوعی تولدی دیگر و آغازی دیگر به حساب می آید که برای وارد شدن به این مرحله ما نیز باید آمادگی کافی رو داشته باشیم و حساب شده عمل کنیم دوست داشتن و عشق قبل از ازدواج شاید باعث کم رنگ شدن بعضی مسائل بشود که در دوران بعد از ازدواج بسیار لمس می شود پس بر پایه عشق نمی توان وارد زندگی مشترک شد چرا که شاید عشق لازم باشد اما کافی نیست ساده ترین مسائل در زندگی مشترک اگر نادیده گرفته شود به مشکل بزرگی تبدیل می شود پر واضح است که هیچ زوجی مایل به طلاق و جدایی نیستند اما عدم شناخت صحیح از مسائل بعد از ازدواج و سطحی نگری به زندگی و کوچک شمردن مشکلات باعث شده تا آمار طلاق به خط قرمز برسه پس سطح معیارهای خودمونو باید قبل از ازدواج تقویت کنیم ظاهر بین نباشیم از مشکلات به آسانی عبور نکنیم و هیچی رو برای بعد نگذاریم ما انسان هستیم یکبار آمده ایم یکبار میرویم و در این بین فقط یکبار زندگی خواهیم کرد.

 

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018
 
یک دانشمند روسی می گوید شناختن انسان امکان ندارد چرا که انسان حدی ندارد .
آشنایی با همکلاسی دوره دانشگاه ، رابطه دوستی ، نامزدی ، عقد و ازدواج این سه چهار مرحله زیاد اتفاق می افته بهتره زود به عقد کردن فکر نکنیم نامزدی در همین حدی که خانواده ها در جریان امور و روابط باشند و البته قرار گیری مرزی بین دو طرف شاید باعث این بشه تا فرصت شناخت بیشتری نسبت به هم داشته باشند تا اینکه اول عقد کنند و سپس بخواهند در دوران عقد همدیگرو بشناسند بعد از عقد رسمی دیگه قانونا زن و شوهر محسوب می شوند و به علت نبود محدودیت و انجام برخی روابط همچون روابط جنسی در هر سطحی کم کم باعث میشه تا مسائل دیگه به چشم نیاید دنبال فرصت می گردید که با زوجتون تنها باشید یا شما به مهمانی به منزل پدری او میروید و یا اینکه برعکس چند هفته ای یا چند ماهی و یا حتی چند سالی را به همین منوال می گذراند بدون ذره ای شناخت در این حالت چه چیزی برای بعد از ازدواج برای خود گذاشته اید ؟


 لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

 
آقایون ازدواج امر ساده ای نیست پذیرفتن مسئولیت در زندگی کاملا با رابطه دوستی یا نامزدی تفاوت دارد جدای از مسائل مادی بهتره بدونید . بهتره تمامی کارهای عقب افتاده را قبل از ازدواج به پایان برسانید مطمئن باشید اگر تا سن ۳۰ سالگی برنامه ریزی صحیح برای زندگی خود نداشته باشید هرگز نمی توانید بعد از این سن خودتونو جمع و جور کنید بهترین موقع برای اقدام به هر کاری در سنین بین ۲۰ تا ۳۰ میباشد چرا ؟ چون اول اینکه اکثرا تا سن ۲۴ یا ۲۵ سالگی مجرد هستند پس چون مسئولیت ندارند با خیالی آسوده می توانند فعالیت کنند دوم اینکه همه ما انرژی که در سنین جوانی داریم هرگز در سنین بالاتر نخواهیم داشت سوم اینکه مشکلات ما کمتره با توجه به شرایط اقتصادی جامعه دیگه دوره ای نیست که فقط درس بخوانید در کنار درس حتما باید فعالیت اقتصادی انجام شود . در روابط دوستی که با جنس مخالف دارید زود به فکر ازدواج فرو نروید از جوانی خود استفاده کنید . ازدواج اسارت نیست اما بعد از ازدواج محدودیتهایی نیز برای هر دو طرف بوجود می آید .

 

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018
 
خانمها اگر الان وقت تونو با دوستان خود سپری میکنید پول تو جیبیتون خرج لباس و کیف و کفش می کنید اشکالی نداره دوران جوانی اقتضای چنین رفتارهایی رو میکنه که به روز باشه خوش لباس و خوش اندام و زیبا رو اما در زندگی مشترک به علت مسئولیت شاید باید انتظارات خودمونو نسبت به دوران مجردی کمتر کنیم نمی گم لباس بد بپوشید آرایش نکنید با دوستان نرید بیرون مهمانی نروید همه این کارها را بکنید اما تا جایی که لطمه ای به مسئولیت شما وارد نشود.


 لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

 
به دیگران اجازه دخالت در زندگی شخصی را ندهید

خیلی از خانواده ها بواسطه دوست داشتن و اینکه می خواهند مثلا به فرزند خود کمک کنند تا یه گره ای از مشکلاتشون و باز کنند متاسفانه با دخالتهای بی جا باعث کور شدن اون گره می شوند زوجهای جوان خیلی راحت با نهایت احترام می توانند خود مانع دخالتهای دیگران در زندگی زناشویی خود شوند اولین رکنی که باید به خاطر داشت هماهنگی دو زوج و اعمال رفتارهای متقابل البته مشورت کردن با بزرگان خیلی خوبه اما سعی کنید همیشه تصمیم نهایی رو خودتون بگیرید .


 لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018
 
واژه نا مفهوم و اشتباه زن ذلیلی

آقایون به خاطر داشته باشند زندگی مشترک یعنی ۵۰ به ۵۰ به همان مقدار که حرف و تصمیمات شما اهمیت داره متقابلا باید به تصمیم های همسرتون احترام بگذارید به جای گوش دادن به حرفهای دوستان و آشنایان بهتره به حرفهای همسرتان تجربه کنید چون دوست شما هر چقدرم که صمیم باشه بیشتر از همسر شما نمی تواند برای شما دل بسوزونه و این اصلا زن ذلیلی نیست ایم یعنی زندگی مشترک مطمئن باشید زنها رفتار شما را با سود محاسبه می کنند و به شما بر می گردانند پس به نوعی هرگلی زدید به سر خودتون زدید.
 
 لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

 
مسئولیت و تقسیم کار

هر کسی مسئولیتی داره اما دلیل بر این نیست که الزاما تمام کارهای منزل با زن خونست این حرفها امروزه جایی نداره اطلاع رسانی باعث شده تا خانمها حقوق خودشونو بشناسند بهتره کارها نوبتی تقسیم بشوند تا بلکه زودتر به نتیجه برسید خانمها به خاطر داشته باشند مسئولیت آقایان تا حدود زیادی نسبت به شما بیشتر است محیطی را برای شوهر خود در خانه فراهم کنید تا شوهر شما پس از انجام مسئولیت خود در خارج از خانه با شوق و شور برای رسیدن به خانه و قرار گرفتن کنار شما و حفرزندان لحظه شماری کند کار سختی نیست آقایان هر مشکلی بیرون از خانه هست پشت درخانه بگذارند و بعد کلید را به در بیاندازند همه کار می کنند همه باید کار کنند پس شاهکار نکردید زمانی که نزدیک ورود شما به منزل می شود مطمئن باشید همه اعضای خانواده حتی بریا لحظاتی کوتاه هم که شده به شما فکر می کنند پس اخلاق خوب شما باعث این میشه که اون لحظه کوچک به لحظه بزرک تبدیل بشود بهتره هر چند وقت یکبار نمی گم هر روز یه هدیه در حد توان مادی خود برای غافلگیر کدرن و تشکر از زحمات همسر خود تهیه کنید نیازی نیست حتما یک سرویس برلیان برای او بخرید حتی یک شاخه گل می تونه کارساز باشه . همینطور اگر داری فرزند کوچک هستید بهتره هیمن روش رو بریا او هم اعمال کنید خانمها قدرشناسی متقابل است حتی با یک بوسه کوچک و گفتن واژه جادویی دوست داشتن واقعا خستگی رو از تن شوهرتون بیرون می کنید .

 

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018 
 
مشکلات زنان در شروع زندگی

یکی از عمده ترین مشکلات خانمها در شروع زندگی تنهایی و دلتنگی میباشد آقایان چند روزابتدای زندگی مشترک رو بیتشر باید در کنار همسرشون باشند آنها را بیرون ببرید بگردید سینما پارک خرید اگر آنها تمایل دارند حتی در هفته چند بار به ختنه پدری بروند بهتره این اجازه رو بدهید به هر حال چند سال با خانواده بودن رو نمی توان یک شبه فراموش کرد .
نکته بعدی خوب بعضی خانمها به علت کم لطفی خانواده و کوتاهی خودشون در دوران مجردی شاید در پخت و پز و برخی کارهای خانه مشکل داشته باشند اگر امدید خانه غذای حاضری بود یا اینکه بوی سوختنی اومد یا ظرفی شکسته بود سخت نگیرید و برخوردی درست داشته باشید اینها مشکلات رفع شدنی هستند.

 

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018
 
نقش تفریح و گردش در زندگی

کم رنگ نیست وا قعا تاثر گذاره خیلی از زوجهای جوان بعد از ماه عسل دیگه فرصت مسافرت رفتن نداشته اند حتی حسرت یه پارک رفتن ساده به دلشون می مونه خوب بشتر کم لطفی از آقایونه درسته شاید به خاطر شغلشون فرصت نکنند یا وقتی به خانه می آیند آنقدر خسته هستند که رمقی برای گردش ندارند و ا در مورد مسافرت شاید بودجه ای برای مسافرت ندارند اما آقایون بهتره بدانند مسئولیت پذیری شامل همه اعمال زندگی مشترک می شود نه تنها سیر کردن شکم و تهیه پوشاک پس حتما پس اندازی هم از نظر مادی هم از نظر زمانی برای تفریح باید کنار گذاشته باشند.

 

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

لباس عروس بچه گانه ,خرید اینترنتی لباس بچه گانه,گالری لباس عروس بچه گانه

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

لباس عروس بچه گانه ,خرید اینترنتی لباس بچه گانه,گالری لباس عروس بچه گانه

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

لباس عروس بچه گانه ,خرید اینترنتی لباس بچه گانه,گالری لباس عروس بچه گانه

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

لباس عروس بچه گانه ,خرید اینترنتی لباس بچه گانه,گالری لباس عروس بچه گانه

لباس عروس بچه گانه ، لباس عروس بچه گانه دخترانه، لباس عروس بچه گانه 2018

 

لباس عروس بچه گانه

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو اکثر خانواده ها سعی می کنند برای بچه های دوقلوی شان که خواهر و برادر هستند لباس های ست، یکرنگ و یک شکل انتخاب کنند. و لباس های اسپرت و حتی لباس های مجلسی فرزندانشان رو هم با هم ست می کنند. و این واقعا بچه ها رو شیرین تر و دوست داشتنی تر می کند. ما در ادامه یکسری لباس های اسپرت و مجلسی شیک را برای فرزندان دلبندتان به نمایش گذاشته ایم:

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

بهترین شیوه رفتار با فرزندان دوقلو
بهترین شیوه رفتار با فرزندان دوقلوطی تجربه فعالیتم در زمینه طب کودکان، به موارد زیادی از کودکان دو قلو برخوردم که برای درمان بیماری‌شان تحت نظر من بودند. هم رفتار خودشان و هم رفتار والدین‌شان از نظر شیوه زندگی کردن و کنار آمدن با یکدیگر و درخواست‌شان از من برای کمک به آنان درس‌های زیادی به من آموخت که در این شماره می‌خواهم برای شما بگویم…

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر


داشتن فرزندان دوقلو و سه قلو یک موهبت از جانب خداوند است، اما ممکن است ابتدا وقتی صاحب فرزند دوقلو شدید کمی‌دچار ترس شوید و تصور کنید که نگهداری و تأمین نیازهای آنها دشوار است. البته این موضوع کاملاً واضح است که نگهداری از یک نوازد کار دشواری است چه برسد به دو یا سه تا. اما با به کارگیری این نکات ساده می‌توانید از بزرگ کردن و نگهداری نوزادان خود لذت ببرید.
 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

● خجالت نکشید، کمک بگیرید 
در روزهایی که احساس خستگی می‌کنید یاباید کارهای دیگری انجام دهید، می‌توانید از دوستان یا پدر و مادر خود بخواهید به خانه شما بیایندو چند ساعتی مراقب نوزادان شما باشند.●برنامه‌ریزی را به خاطر بسپاریددنبال کردن رفتارهای متفاوت نوزادان می‌تواند روز و شب شما را خسته کننده و عذاب‌آور کند، بنابراین با داشتن یک برنامه‌ریزی صحیح سعی کنید کاستی‌ها و نقص‌ها را تا حد امکان برطرف کنید. مثلا اگر یکی از دوقلوها ازخواب بیدار شد، دیگری را هم بیدار کنید و به هردوی آنها در یک زمان غذا بدهید. اجازه دهید تا بچه‌ها به برنامه ریزی شماعادت کنند.
 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

● خجالت نکشید، کمک بگیرید 
در روزهایی که احساس خستگی می‌کنید یاباید کارهای دیگری انجام دهید، می‌توانید از دوستان یا پدر و مادر خود بخواهید به خانه شما بیایندو چند ساعتی مراقب نوزادان شما باشند.● برنامه‌ریزی را به خاطر بسپارید دنبال کردن رفتارهای متفاوت نوزادان می‌تواند روز و شب شما را خسته کننده و عذاب‌آور کند، بنابراین با داشتن یک برنامه‌ریزی صحیح سعی کنید کاستی‌ها و نقص‌ها را تا حد امکان برطرف کنید. مثلا اگر یکی از دوقلوها ازخواب بیدار شد، دیگری را هم بیدار کنید و به هردوی آنها در یک زمان غذا بدهید. اجازه دهید تا بچه‌ها به برنامه ریزی شماعادت کنند.
 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

● کدام یک از این دو باید اول شیر بخورد؟ 
گاهی اوقات یکی از دوقلوها ضعیف‌تر از دیگری است. بایدتوجه داشته باشیدکه اول به نوزادی که قوی‌تر است شیر بدهید، زیرا او با مکیدن بیشتر، راه جریان شیر را بازتر می‌کند و شیر خوردن برای نوزاد ضعیف‌تر، راحت‌تر می‌شود.
 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

● شیشه و پستانک، جدا، لطفا! 
گاهی اوقات پزشک دستور غذایی خاصی به هر یک از دوقلوها می‌دهد. بنابراین برای اینکه شیر هر کدام با دیگری اشتباه نشود، شیشه مخصوص و جداگانه‌ای به هر کدام اختصاص دهید و شیشه‌ها را از رنگ‌ها و مارک‌های متفاوت انتخاب کنید. در مورد پستانک هم این نکته را رعایت کنید. زیرا ویروس و بیماری به راحتی از طریق آن قابل انتقال است. علاوه بر این، برنامه غذایی نیز تهیه کنید. معمولا همیشه یکی از نوزادان، شکموتر و زرنگ تر از دیگری است. برای اینکه هر دو به طور یکسان غذا بخورند، ساعت شیر خوردن و شیشه هر یک را در این دفترچه یادداشت کنید. مطمئن باشید کار مشکلی نیست. تقریبا هر ? ساعت برای شیشه خوردن بچه‌ها زمان مناسبی است. در این فاصله استراحت کنید و با انرژی بیشتری به کارها برسید.دارند، با این موضوع مواجه هستند.

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

● آنها با هم برابرند، مراقب رفتارتان باشید 
اگر دوقلوهای شما، خواهر یا برادر بزرگتری دارند، مراقب احساسات آنها، به ویژه وقتی که دوقلوها کوچک هستند، باشید. زیرا شیرینی دوقلوها گاهی موجب می‌شود که تمام توجه والدین و اطرافیان به آنها باشد و کودکان دیگر فراموش شوند. این موضوع روی کودکان اثر ناخوشایندی بر جا خواهد گذاشت، بنابراین همه تلاش خود را بکنید که به همه کودکان تان توجه و محبت یکسانی داشته باشید. هر کدام از دوقلوها را به نام خود صدا کنید و هرگز آنها را به نام «دوقلوها» صدا نزنید. در هنگام رشد به هر کدام اسباب بازی و لباس‌های جداگانه بدهید به طوری که متوجه شوند هر کدام شخصیت جداگانه و مختص خود دارند. در مناسبت‌های مختلف از آنها عکس‌های جداگانه بگیرید و برای این که بعدها دچار مشکل نشوید، پشت هر عکس نام آنها را بنویسید.
 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

● روان‌شناسی دوقلوها 
بازی‌های یکسان، لباس‌های یک شکل و … ایده‌های عجیب و غریبی است که معمولاً والدینی که کودکان دوقلو دارند، تصور می‌کنند باید با فرزندانشان این گونه رفتار کنند. اینکه دوقلوها کاملا شبیه هم باشند یا نه، چندان تفاوتی نمی‌کند و پوشاندن لباس‌های یکسان به آنها به هیچ وجه، عمل درستی نیست. در مورد اسباب بازی‌ها نیز همین طور است. اما به ندرت ممکن است این موضوع مورد توجه قرار گیرد. برعکس، تمایل به شبیه کردن و مقایسه آنها بسیار رایج است. 
 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

در بین دوقلوها مقایسه این که کدام بهتر غذا می‌خورد، زودتر حرف می‌زند یا راه می‌رود، بسیار دیده می‌شود. اما رفتار مناسب این است که با هر یک باید به شیوه ای مستقل برخورد داشت. این نکته ظریفی است که نیاز به توجه خاص دارد. اگر احساس می‌کنید در این باره مشکلی دارید، حتما با متخصص اطفال یا روان‌شناس مشورت کنید.


گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

ست لباس بچه گانه دوقلو,انواع ست لباس بچه گانه,خرید ست لباس بچه گانه دوقلو دختر و پسر  

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

ست لباس بچه گانه دوقلو,انواع ست لباس بچه گانه,خرید ست لباس بچه گانه دوقلو دختر و پسر  

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

ست لباس بچه گانه دوقلو,انواع ست لباس بچه گانه,خرید ست لباس بچه گانه دوقلو دختر و پسر  

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

ست لباس بچه گانه دوقلو,انواع ست لباس بچه گانه,خرید ست لباس بچه گانه دوقلو دختر و پسر  

 

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

ست لباس بچه گانه دوقلو,انواع ست لباس بچه گانه,خرید ست لباس بچه گانه دوقلو دختر و پسر  

گالری مدل های زیبای ست بچه گانه برای خواهر و برادرهای دوقلو 96-2017،لباس ست دختر و پسر،ست خواهر و برادر،ست لباس خواهر وبرادر،ست خواهر برادری،ست لباس خواهر برادری،ست لباس زن و شوهر،ست لباس مادر و دختر

 

ست لباس بچه گانه دوقلو

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

در خرید لباس نوزاد دو نکته را در نظر بگیرید یکی اینکه برای اینکه لباس برای نوزاد خود انتخاب کنید همیشه به راحتی لباس و جنس و الیاف پارچه توجه کنید تا لباسی را انتخاب کنید که کودکتان در آن راحت باشد  و دیگر اینکه تنوع طرح ها و رنگها باعث نشود که در خرید لباس کودک زیاده روی کنید، نوزادان رشد سریعی دارند و خیلی زود لباس هایشان کوچک میشود پس در حد اعتدال خرید کنید.

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

جنس لباس نوزاد مهم‌ترین فاکتور در انتخاب
به خاطر پوست حساس و لطیف نوزادان در این سن، باید به جنس لباس دقت کنید. لباس نوزادان باید حتما نخی باشد و ایجاد حساسیت نکند. چون پوست لطیف تن او احتمال دارد به الیاف پلاستیکی یا مصنوعی دیگر حساسیت نشان دهد. به علاوه ممکن است در اثر عرق کردن پوست او عرق سوز شود. پس در انتخاب لباس مخصوصا لباس‌های زیر که مستقیم با تن نوزاد در ارتباط هستند صرفه‌جویی و سلیقه و رنگ را کنار بگذارید و فقط به انتخاب جنس خوب فکر کنید.

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

‎توجه: برچسبی روی لباس‌ها هست که مشخصات پارچه لباس روی آن نوشته شده است. یکی از این مشخصات درصد کتان است. لباس نوزاد یا باید ۱۰۰ درصد کتان باشد یا درصد بالایی از آن را داشته باشد. توجه کنید، حتما قبل از لباس پوشاندن به نوزاد، لباس را یک‌ بار بشویید.
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396
رنگ لباس نوزاد
لباس نوزاد باید رنگ شاد داشته باشد. رنگ شاد و روشن بهترین گزینه برای این فسقلی‌هاست زیرا آلودگی و کثیفی روی آن به خوبی مشخص می‌شود. رنگ‌های تند نوزاد را کلافه خواهد کرد. لباس‌هایی با رنگ‌های سبزروشن، لیمویی، صورتی، آبی و سفید برای نوزادان مناسب‌اند.

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396
مدل لباس نوزاد
لباس‌های بچه هر چه ساده‌تر باشد بهتر است. بنابراین بهتر این است که دکمه، زیپ یا اضافات دیگر نداشته باشد و باعث آزار بچه نشود. بهترین دکمه‌ برای لباس نوزاد، دکمه‌های چفتی و ظریف هستند. 

درضمن لباس باید به اندازه کافی دکمه داشته باشد تا راحت بتوانید آن را به تن او بپوشانید یا درآورید. لباس‌هایی که جلوی آن‌ها دکمه دارد بهتر از لباس‌هایی است که دکمه آن‌ها پشت لباس است. لباس نباید به تن نوزاد بچسبد. لباس چسبان یا کش شلوار تنگ، نوزاد را اذیت می‌کند. یقه، کشبافت‌های سردست یا مچ پای نوزاد نباید تنگ باشد. قبل از خرید حتما آن‌ها را چک کنید.
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

اندازه لباس نوزاد
لباس تنگ به تن نوزاد می‌چسبد و او را اذیت خواهد کرد. لباس گشاد هم به او آویزان می‌شود و علاوه بر این‌که جلوی حرکت نوزاد را می‌گیرد، موقع در آغوش گرفتن شما را اذیت خواهد کرد. پس لباسی انتخاب کنید که درست اندازه نوزاد باشد. آستین لباس باید گشاد و راحت باشد. لباس‌هایی که آستین آن‌ها کشبافت‌های سفت دارد نوزاد را آزار خواهند داد. همچنین اگر برای بچه‌ای که چهار دست و پا می‌رود لباس می‌خرید باید دقت کنید که پاچه شلوارش بلند باشد تا زانوهایش موقع حرکت‌کردن آسیب نبیند و خراش بر ندارد. به اندازه جوراب هم باید دقت کنید. اگر جوراب گشاد باشد در کفش جابه‌جا می‌شود و کودک را آزار خواهد داد و اگر تنگ باشد، خون‌رسانی به پای بچه را مختل خواهد کرد.

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

یقه لباس نوزاد
بهترین مدل یقه برای نوزاد و کودک کم سن یقه دکمه دار (با دکمه فشاری یا پرسی) یا مدل فرشته است که به راحتی و بدون اذیت‌کردن نوزاد قابل درآوردن و پوشاندن هستند.

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396
امنیت لباس نوزاد
از همه چیز مهم‌تر در انتخاب لباس نوزاد، امنیت است. لباس‌هایی که دکمه دوخته شده (غیر فشاری و پرسی) و پاپیون یا گل برجسته دارند، با اینکه زیبا هستند، لباس‌های مناسبی نیستند چون اگر این دکمه یا پاپیون شل یا کنده شود، خدای نکرده باعث خفگی نوزاد می‌شود.

چاپ لباس از چند جهت مهم است. یکی اینکه طرح و عکس چاپ شده روی لباس لطیف باشد و در آن از رنگ‌های ملایم استفاده شده باشد تا هم لباس نرم باشد و هم به نوزاد آرامش بدهد. دیگر اینکه با توجه به میزان شستشوی هر دست لباس نوزاد که شاید تا صد بار هم باشد، رنگ باید ثابت باشد و از روی لباس پاک نشود. به همین دلیل تهیه لباس‌های تکه‌دوزی یا گل‌دوزی شده منطقی‌تر و کاربردی‌تر است. معلوم است که هرچه لباس از برند معتبرتر و با کیفیت‌تری تهیه شود، عمر و دوام بیشتری خواهد داشت.
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396
نکاتی کلی در رابطه با لباس نوزاد
۱- نوزاد در هر فصلی به کلاه نیاز دارد تا از سرش محافظت شود. کلاه‌های نخی خنک برای تابستان و کلاه‌های ضخیم‌تر برای زمستان مناسب هستند.

‎۲- لباس‌های رویی نوزاد بهتر است سرهمی باشند و رنگ‌های شاد داشته باشند. همچنین به دلیل شستشوی راحت‌تر باید از پارچه‌های پنبه‌ای و یا جنس‌های دیگر نرم مثل مخمل و یا کرک باشد.
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

‎۳- در روزهای اول تولد از دستکش و جوراب برای گرم نگه داشتن نوزاد استفاده می‌شود. علاوه‌ بر این چون ناخن‌های نوزاد بلند است، دستکش نمی‌گذارد صورت خودش را چنگ بزند. موقع خواب دستکش را حتما دستش کنید.

‎۴-برای جلوگیری از ریختن آب دهان روی لباس بهتر است به او پیش‌بند بپوشانید. پیش‌بندهای چسبی از گره‌ای‌ها ایمن‌تر هستند.

‎۵- لباس نوزاد باید در طول روز یک بار عوض شود.

‎۶- جنس‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی در ماشین لباسشویی شسته شوند و لکه‌بری آن‌ها آسان باشد.

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

مدل لباس شیک نوزاد دخترانه ۲۰۱۷-۱۳۹۶
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

مدل لباس شیک نوزاد دخترانه ۲۰۱۷-۱۳۹۶
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

مدل لباس شیک نوزاد دخترانه ۲۰۱۷-۱۳۹۶
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

مدل لباس شیک نوزاد دخترانه ۲۰۱۷-۱۳۹۶
 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

مدل لباس شیک نوزاد دخترانه ۲۰۱۷-۱۳۹۶

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه 2017-1396

 

مدل لباس های شیک و جدید نوزاد دخترانه

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

اگر در فکر خرید لباس برای نوزادتان هستید کاری شیرین و در عین حال سخت پیش رو دارید، وقتی به فروشگاه ها لباس کودک سر میزنید تنوع طرح ها و رنگهای شاد و زیبا میتواند کمی گیج کننده باشد اما لازم است که در کنار زیبایی به الیاف لباس و راحتی و ایمنی آن هم توجه کنید. در این قسمت از سایت روزگار زیباترین مدل لباس نوزاد دخترانه را آورده ایم و نکاتی را که باید برای ‎انتخاب مدل لباس  نوزاد  در نظر بگیرید توضیح داده ایم که مشاهده می نمایید.

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جنس لباس نوزاد مهم‌ترین فاکتور در انتخاب
به خاطر پوست حساس و لطیف نوزادان در این سن، باید به جنس لباس دقت کنید. لباس نوزادان باید حتما نخی باشد و ایجاد حساسیت نکند. چون پوست لطیف تن او احتمال دارد به الیاف پلاستیکی یا مصنوعی دیگر حساسیت نشان دهد. به علاوه ممکن است در اثر عرق کردن پوست او عرق سوز شود. پس در انتخاب لباس مخصوصا لباس‌های زیر که مستقیم با تن نوزاد در ارتباط هستند صرفه‌جویی و سلیقه و رنگ را کنار بگذارید و فقط به انتخاب جنس خوب فکر کنید.

‎توجه: برچسبی روی لباس‌ها هست که مشخصات پارچه لباس روی آن نوشته شده است. یکی از این مشخصات درصد کتان است. لباس نوزاد یا باید ۱۰۰ درصد کتان باشد یا درصد بالایی از آن را داشته باشد. توجه کنید، حتما قبل از لباس پوشاندن به نوزاد، لباس را یک‌ بار بشویید.
 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017
رنگ لباس نوزاد
لباس نوزاد باید رنگ شاد داشته باشد. رنگ شاد و روشن بهترین گزینه برای این فسقلی‌هاست زیرا آلودگی و کثیفی روی آن به خوبی مشخص می‌شود. رنگ‌های تند نوزاد را کلافه خواهد کرد. لباس‌هایی با رنگ‌های سبزروشن، لیمویی، صورتی، آبی و سفید برای نوزادان مناسب‌اند.

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017
مدل لباس نوزاد
لباس‌های بچه هر چه ساده‌تر باشد بهتر است. بنابراین بهتر این است که دکمه، زیپ یا اضافات دیگر نداشته باشد و باعث آزار بچه نشود. بهترین دکمه‌ برای لباس نوزاد، دکمه‌های چفتی و ظریف هستند. 

درضمن لباس باید به اندازه کافی دکمه داشته باشد تا راحت بتوانید آن را به تن او بپوشانید یا درآورید. لباس‌هایی که جلوی آن‌ها دکمه دارد بهتر از لباس‌هایی است که دکمه آن‌ها پشت لباس است. لباس نباید به تن نوزاد بچسبد. لباس چسبان یا کش شلوار تنگ، نوزاد را اذیت می‌کند. یقه، کشبافت‌های سردست یا مچ پای نوزاد نباید تنگ باشد. قبل از خرید حتما آن‌ها را چک کنید.

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

اندازه لباس نوزاد
لباس تنگ به تن نوزاد می‌چسبد و او را اذیت خواهد کرد. لباس گشاد هم به او آویزان می‌شود و علاوه بر این‌که جلوی حرکت نوزاد را می‌گیرد، موقع در آغوش گرفتن شما را اذیت خواهد کرد. پس لباسی انتخاب کنید که درست اندازه نوزاد باشد. آستین لباس باید گشاد و راحت باشد. لباس‌هایی که آستین آن‌ها کشبافت‌های سفت دارد نوزاد را آزار خواهند داد. همچنین اگر برای بچه‌ای که چهار دست و پا می‌رود لباس می‌خرید باید دقت کنید که پاچه شلوارش بلند باشد تا زانوهایش موقع حرکت‌کردن آسیب نبیند و خراش بر ندارد. به اندازه جوراب هم باید دقت کنید. اگر جوراب گشاد باشد در کفش جابه‌جا می‌شود و کودک را آزار خواهد داد و اگر تنگ باشد، خون‌رسانی به پای بچه را مختل خواهد کرد.

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

یقه لباس نوزاد
بهترین مدل یقه برای نوزاد و کودک کم سن یقه دکمه دار (با دکمه فشاری یا پرسی) یا مدل فرشته است که به راحتی و بدون اذیت‌کردن نوزاد قابل درآوردن و پوشاندن هستند.

امنیت لباس نوزاد
از همه چیز مهم‌تر در انتخاب لباس نوزاد، امنیت است. لباس‌هایی که دکمه دوخته شده (غیر فشاری و پرسی) و پاپیون یا گل برجسته دارند، با اینکه زیبا هستند، لباس‌های مناسبی نیستند چون اگر این دکمه یا پاپیون شل یا کنده شود، خدای نکرده باعث خفگی نوزاد می‌شود.

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

چاپ لباس از چند جهت مهم است. یکی اینکه طرح و عکس چاپ شده روی لباس لطیف باشد و در آن از رنگ‌های ملایم استفاده شده باشد تا هم لباس نرم باشد و هم به نوزاد آرامش بدهد. دیگر اینکه با توجه به میزان شستشوی هر دست لباس نوزاد که شاید تا صد بار هم باشد، رنگ باید ثابت باشد و از روی لباس پاک نشود. به همین دلیل تهیه لباس‌های تکه‌دوزی یا گل‌دوزی شده منطقی‌تر و کاربردی‌تر است. معلوم است که هرچه لباس از برند معتبرتر و با کیفیت‌تری تهیه شود، عمر و دوام بیشتری خواهد داشت.
 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017
نکاتی کلی در رابطه با لباس نوزاد
۱- نوزاد در هر فصلی به کلاه نیاز دارد تا از سرش محافظت شود. کلاه‌های نخی خنک برای تابستان و کلاه‌های ضخیم‌تر برای زمستان مناسب هستند.

‎۲- لباس‌های رویی نوزاد بهتر است سرهمی باشند و رنگ‌های شاد داشته باشند. همچنین به دلیل شستشوی راحت‌تر باید از پارچه‌های پنبه‌ای و یا جنس‌های دیگر نرم مثل مخمل و یا کرک باشد.
 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

‎۳- در روزهای اول تولد از دستکش و جوراب برای گرم نگه داشتن نوزاد استفاده می‌شود. علاوه‌ بر این چون ناخن‌های نوزاد بلند است، دستکش نمی‌گذارد صورت خودش را چنگ بزند. موقع خواب دستکش را حتما دستش کنید.

‎۴-برای جلوگیری از ریختن آب دهان روی لباس بهتر است به او پیش‌بند بپوشانید. پیش‌بندهای چسبی از گره‌ای‌ها ایمن‌تر هستند.

‎۵- لباس نوزاد باید در طول روز یک بار عوض شود.

‎۶- جنس‌هایی را انتخاب کنید که به راحتی در ماشین لباسشویی شسته شوند و لکه‌بری آن‌ها آسان باشد.

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جدیدترین مدل لباس نوزاد دخترانه ۲۰۱۷

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جدیدترین مدل لباس نوزاد دخترانه ۲۰۱۷

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جدیدترین مدل لباس نوزاد دخترانه ۲۰۱۷

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جدیدترین مدل لباس نوزاد دخترانه ۲۰۱۷

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جدیدترین مدل لباس نوزاد دخترانه ۲۰۱۷

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

جدیدترین مدل لباس نوزاد دخترانه ۲۰۱۷

 

جدیدترین مدل های لباس نوزاد دخترانه 2017

 

 

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس
 کودکان در ازدواج‌های بی‌عشق
ازدواج‌های بی‌عشق می‌تواند بر رشد کودکانی که به واسطه آن متولد می‌شوند تاثیر بگذارد. بااینکه همه ازدواج‌هایی که کمبود عشق دارند تاثیر منفی بر بچه‌های این خانواده‌ها نمی‌گذارند اما هرچه تضاد و تعارضات بین مرد و زن در خانواده بیشتر باشد، احتمال اینکه بچه‌ها بخواهند نقش فرد بزرگسال را بر عهده بگیرند بیشتر بوده و تاثیر منفی که بر آنها در طولانی مدت گذاشته می‌شود، بالاتر می‌رود.

 

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

الگوبرداری
بااینکه طلاق ممکن است تاثیر بسیار مخربی بر بچه‌ها بگذارد، ماندن در یک ازدواج بدون عشق هم روی بچه‌ها بی‌تاثیر نیست. اینکه به هر قیمتی ازدواج را پابرجا نگه دارید، بیشتر از اینکه به نفع بچه‌ها باشد، به ضرر آنها خواهد بود. بچه‌ها از والدین خود یاد می‌گیرند و رفتارهای آنها را الگوی خود قرار می‌دهند. درک آنها از رابطه بین زن و مرد و روش حل مشکلات هم در خانواده شکل می‌گیرد. بچه‌ها معمولاً در زندگی خودشان رفتار بین والدین خود را تکرار می‌کنند.

 

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تاثیر روی کودکان
طبق گزارشی که در سال ۲۰۰۱ در مجله پزشکی خانواده در امریکا به چاپ رسید، محققان با مشاهده مشکلاتی در بچه‌های طلاق، موضوع را تا قبل از طلاق والدین آنها دنبال کردند. این مشکلات به صورت افت تحصیلی و مشکلات رفتاری در مدرسه نشان داده شده بودند. این بچه‌ها میزانی از دشمنی و خشمی که بین والدین خود دیده بودند را هم جذب کرده بودند. والدینی که سعی می‌کنند ازدواج خود را پابرجا نگه دارند هم به صورت غیرمعقول و دمدمی‌مزاجانه‌ای کودکانشان را تربیت می‌کنند که این پیام‌هایی متفاوت به بچه‌ها می‌فرستد که برای رشد آنها مضر است.

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

مضرترین ازدواج‌ها
طبق همین گزارش، پرضررترین ازدواج‌های بی‌عشق با میزان اختلاف والدین ارتباط مستقیم دارد. ازدواج‌هایی که بدترین تاثیر را روی بچه‌ها دارد ازدواج‌هایی هستند که کودک احساس می‌کند بین والدین خود گیر افتاده است و یا زمانی که والدین با خشونت و حتی تنبیه فیزیکی با بچه‌ها برخورد می‌کنند. وقتی والدین درگیر اختلافات بین خود هستند، قادر به دادن انرژی احساسی که بچه‌ها به آن نیاز دارند نبوده و نقش اصلی خود بعنوان پدر یا مادر را فراموش می‌کنند. وارد کردن بچه‌ها به این اختلافات زناشویی هم باعث می‌شود کودک نقش خود بعنوان کسی که باید مورد مراقبت و توجه قرار بگیرد را فراموش کرده و خود را تحت فشار سنگین احساسی و روانی حس کند.

 

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

راه‌حل
متخصصین بر این عقیده‌اند که والدینی که شاد نیستند بچه‌هایی بزرگ می‌کنند که آنها هم نمی‌توانند احساس شادی کنند. بااینکه متخصصین تصور می‌کنند خیلی مهم است که اختلافات زناشویی مورد بررسی قرار گیرند اما گاهی اوقات طلاق برای سلامت همه اعضای خانواده بسیار بهتر خواهد بود. اما بااینحال اگر یک ازدواج بدون عشق باز هم بتواند محیطی حمایت‌کننده و سالم برای بچه‌ها فراهم کند، باز هم می‌تواند بچه‌هایی موفق و سالم وارد جامعه کند. بهترین حالت برای بچه‌ها این است که اختلافات زناشویی در کمترین میزان ممکن باشد. از اینها گذشته، به هیچ عنوان تصور نکنید که می‌توانید مشکلات ازدواج بدون عشق خودتان را از چشم فزرندان خود پنهان کنید. وقتی بچه‌ها به صورت مرتب در معرض برخی رفتارها قرار گیرند، خیلی راحت متوجه اختلافات و ارتباط بین شما خواهند شد.

 

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تصاویر شیک ترین مدللباس بچه گانه دخترانه مجلسی و عروس

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تصاویر شیک ترین مدللباس بچه گانه دخترانه مجلسی و عروس

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تصاویر شیک ترین مدللباس بچه گانه دخترانه مجلسی و عروس

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تصاویر شیک ترین مدللباس بچه گانه دخترانه مجلسی و عروس

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تصاویر شیک ترین مدللباس بچه گانه دخترانه مجلسی و عروس

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

تصاویر شیک ترین مدللباس بچه گانه دخترانه مجلسی و عروس

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی، لباس بچه گانه دخترانه ، لباس بچه گانه مجلسی،لباس بچه گانه دخترانه عروس

  لباس بچه گانه دخترانه مجلسی

گالری مدل های لباس بچه گانه شیک و جذاب دخترانه و پسرانه سال ۲۰۱۸ – ۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز ۱۳۹۷

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

نکاتی کلیدی درباره لباس نوزاد

هر فردی پیش از مادر شدن به یادگیری و انجام برخی از آماده‌سازی‌های ضروری نیاز دارد. علاوه بر آماده‌سازی اتاق نوزاد با تمام المان‌های اصلی مانند گهواره، میز مخصوص تعویض لباس، کمد و صندلی، شما برای یک ماه بعد از تولد فرزند خود به لباس نیاز دارید.
به خاطر داشته باشید که شما لباس نوزاد را چند مرتبه در روز عوض خواهید کرد، پس اهمیت دارد که لباس‌هایی با طراحی ساده و دکمه‌های آسان بازشو تهیه کنید. لباس‌هایی راحت و نرم، بدون عناصر اضافه و چین و چروکهای زائد بهترین گزینه شماست.
اندازه
پیش از تولد نوزاد غیر ممکن است که اندازه لباس بچه را پیش بینی کنید. اغلب نوزادان از بدو تولد تا سه ماه پس از آن به سرعت رشد می‌کنند و برخی دیگر حتی از این مرحله جهش می‌کنند و لباس‌های نوزادان سه تا شش ماهه را به تن می‌کنند. پس بهتر است که چند دست لباس در سایزهای مختلف تهیه کنید و لباس‌های کوچک را به فروشگاه بازگردانید.
عناصر ضروری کمد لباس بچه
از آنجائی که نوزادها بسیار زیبا هستند، خرید لباس اضافی همیشه وسوسه‌انگیز است. با این حال در نظر داشته باشید که در چند ماه اول کودک شما فقط زیرپوش و لباس خواب به تن خواهد کرد. پنج دست لباس خواب تهیه کنید تا مجبور نشوید هر روز لباس نوزاد خود را بشویید.
اگر نوزاد شما در تابستان متولد شده است، لباس خواب به تنهایی کفایت می‌کند. برای فصول سردتر، با استفاده از زیرپوش، پوشش چند لایه ایجاد کنید.
از دیگر لباس‌های مورد نیاز نوزاد، رو لباسی است که در فصول گرمتر برای کودک شما بسیار لذتبخش خواهد بود. برای بهار و پاییز، کت، کلاه و ژاکت را فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که نوزاد در یک لحظه گرم و سرد می‌شود، پس با توجه به موقعیت، لباس او را کم یا زیاد کنید.

حتما بخوانید  مدل لباس بچه گانه زمستانی 2015 - سری اول

ژورنال مدل لباس بچه گانه نوروز 1397 ,مدل لباس بچه گانه,مدل لباس مجلسی بچه گانه دخترانه,

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه شیک,مدل لباس بچه گانه ۲۰۱۸ ,لباس دختر بچه,مدل لباس بچه گانه پسرانه

لباس بچه گانه پاییزه لباس بچه گانه دخترانه پاییزی ۲۰۱۸ – ۱۳۹۷

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس پاییزی دختر بچه ها,ست لباس زمستانی دخترانه,لباس زمستانه نوزادی,مدل لباس زمستانی

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس پاییزی دختر بچه ها,ست لباس زمستانی دخترانه,لباس زمستانه نوزادی,مدل لباس زمستانی

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس بچه پاییزه ۲۰۱۸ + لباس بچه گانه زمستانی ۱۳۹۷

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس پاییزی دختر بچه ها,ست لباس زمستانی دخترانه,لباس زمستانه نوزادی,مدل لباس زمستانی

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس بچه پاییزه ۲۰۱۸ + لباس بچه گانه زمستانی ۱۳۹۷

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس پاییزی دختر بچه ها,ست لباس زمستانی دخترانه,لباس زمستانه نوزادی,مدل لباس زمستانی

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس بچه پاییزه ۲۰۱۸ + لباس بچه گانه زمستانی ۱۳۹۷

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس پاییزی دختر بچه ها,ست لباس زمستانی دخترانه,لباس زمستانه نوزادی,مدل لباس زمستانی

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

خرید لباس عید برای بچه ها از نوزادی تا بزرگسالی

بهار ثانیه به ثانیه در حال نزدیک شدن است و بوی عید را میتوان از جنب و جوش مردم و حال و هوای کوچه و خیابان ها استنشاق کرد. خرید لباس عید جزو جدایی ناپذیر این روزها است که حال و هوایی دیگر به روزهای پایانی سال می بخشد . خرید لباس عید برای بچه ها یکی از جذاب ترین کارها در طول سال است که لذت فراوانی دارد .لباس عید

اما باید شما به عنوان والدین نکات مهمی را در هنگام خرید لباس عید برای کودکانتان رعایت کنید که ما در اینجا برایتان ذکر میکنیم.

لباس خریدن برای بچه ها با لباس خریدن برای بزرگسالان تفاوت زیادی دارد. بچه ها مثل شما نیستند که بتوانید هر لباس شیکی برای آنها بخرید به هوای این که حتما در آن راحت خواهند بود و تحملش می کنند. تحمل بچه ها به اندازه شما نیست به همین دلیل زیبایی لباس، آخرین فاکتور انتخاب آن است. قبل از این که به زیبایی لباسی که برای فرزندتان می خرید توجه کنید، باید نکات سلامت آن را درنظر بگیرید.
راهنمای خرید لباس عید برای کودکان از نوزادی تا بزرگسالی

حتما بخوانید  مدل لباس بچه گانه زمستانی 2015 - سری اول

صفر تا ۶ ماه
حتی اگر کوچولوی شما تازه به دنیا آمده و هنوز دوره نوزادی را می گذراند باز هم به لباس عید نیاز خواهد داشت. کافی است یک بار به فروشگاههای لباس کودک سر بزنید تا خودتان از دیدن لباس هایی که برای نوزادان وجود دارد به هیجان بیایید. به خاطر پوست حساس و لطیف بچه ها در این سن، باید به جنس لباس دقت کنید. لباس نوزادان باید حتما نخی باشد و ایجاد حساسیت نکند.
زیاد دربند قیمت پایین لباس نباشید. این تنها سنی است که به دلیل سلامت کودک حتما باید برای بچه، لباس با جنس خوب بخرید. برای خرید لباس بچه خوب هم ناچارید هزینه بالایی بپردازید.
لباس نوزاد نباید دکمه، زیپ یا اضافاتی داشته باشد که باعث آزار بچه شود. قبل از خرید راحتی، درزهای لباس را هم چک کنید. دکمه های لباس نوزاد باید چفتی و ظریف باشند.
لباس نوزاد باید به اندازه کافی دکمه داشته باشد تا بتوانید آن را به راحتی به تن او بپوشانید یا درآورید. لباس هایی که جلوی آنها دکمه دارد بهتر از لباس هایی است که دکمه آنها پشت لباس است.
لباس نوزاد نباید به تن او بچسبد. لباس چسبان یا شلوار تنگ، نوزاد را اذیت میکند. یقه، کشباف های سردست یا مچ پای نوزاد نباید تنگ باشد.

مدل لباس بچه پاییزه 2018 , لباس بچه گانه زمستانی 1397,لباس بچه گانه زمستانی,

مدل لباس پاییزی دختر بچه ها,ست لباس زمستانی دخترانه,لباس زمستانه نوزادی,مدل لباس زمستانیگانه جدید ۲۰۱۸ را فراهم کرده ایم که در ادامه مشاهد میفر مایید. امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

خرید لباس های کودکانه برای بزرگترها سرگرم کننده و جالب است اما باید دقت کرد که لباس بچگانه علاوه بر زیبایی و راحتی سلامتی را هم برای کودکان به همراه داشته باشد امروزه خرید لباس کودک برای والدین یک دغدغه محسوب می شود اگر قصد خرید دارید به نکاتی در مورد خرید لباس کودکانه توجه کنید.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

لباس هایی که برای کودکتان می خرید باید راحت و گشاد باشد که پوشیدن و درآوردن آن آسان است، از آنجایی که کودکان در حال رشد هستند اندازه لباس هایشان به سرعت تغییر می کند بنابراین لازم نیست که زیاد هزینه کنید ولی می توانید لباس های قابل تنظیم که امکان بزرگ یا کوچک شدن دارند را تهیه کنید در این صورت می توانید مدت بیشتری از لباس استفاده کنید.

مدل لباس پرنسسی بچه گانه ۲۰۱۷ – لباس مجلسی و عروس بچه گانه

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

هنگام خرید لباس باید به سن کودک توجه کنید مثلا اگر کودک در سنی است که چهار دست و پا راه می رود باید لباسی بخرید که قسمت زانو را بپوشاند و یا اگر کودک در سنی است که می تواند لباس هایش را خودش بپوشد لباس هایی که پوشیدن و درآوردن آن راحت تر است را انتخاب کنید این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک می شود.

حتما بخوانید:  تصاویری از مدل لباس بچه گانه مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

رنگ و طرح لباس نیز بسیار حائز اهمیت است برای کودکان بهتر است از لباس هایی با رنگ های شاد استفاده کنید، در انتخاب طرح هم به سلیقه کودک توجه کنید معمولا کودکان از لباس هایی که طرحشان شخصیت های کارتونی است خوششان می آید.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

از آنجایی که کودکان خیلی زود لباس های خود را کثیف می کنند چه در حین بازی چه در حین غذا خوردن، باید به این نکته توجه کنید که لباسی که می خرید راحت شسته شود.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸ ,لباس بچه گانه ۲۰۱۷

جنس پارچه نیز در خرید لباس کودک اهمیت دارد لباس هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده اند مناسب اند مثل کتان ولی بهتر است لباس های زیر کودک از جنس نخی باشد.

مدل لباس مجلسی بچه گانه جدید 2018

مدل لباس عروس بچه گانه,مدل لباس دختر بچه,لباس دختر بچه ۲۰۱۸

مدل لباس پاییزی دخترانه دولچه گابانا

لباس پاییزی دخترانه برند دولچه گابانا

مدل لباس پاییزی دخترانه برند دولچه گابانا, جدیدترین لباس های پاییزی دخترانه

لباس دخترانه برند دولچه گابانا, لباس پاییزی دخترانه

لباس بچه گانه برند دولچه گابانا

مدل لباس پاییزی دخترانه برند دولچه گابانا, جدیدترین لباس های پاییزی دخترانه

لباس دخترانه برند دولچه گابانا, لباس پاییزی دخترانه

لباس نوزادی دولچه گابانا

کلکسیون پاییزی دخترانه, مدل لباس دخترانه

لباس بچه گانه برند دولچه گابانا, لباس نوزادی دولچه گابانا

لباس دخترانه برند دولچه گابانا

لباس نوزادی دولچه گابانا,لباس دخترانه برند دولچه گابانا

لباس پاییزی دخترانه برند دولچه گابانا,لباس پاییزی دولچه گابانا

جدیدترین لباس های پاییزی دخترانه

لباس پاییزی دخترانه,مدل لباس پاییزی دخترانه برند دولچه گابانا

لباس پاییزی دولچه گابانا,لباس دخترانه برند دولچه گابانا

لباس پاییزی دخترانه برند دولچه گابانا

مدل پیراهن های دخترانه,پیراهن تابستانی دخترانه

 

مدل پیراهن دخترانه بچه گانه تابستانی ۹۴

مدل پیراهن دخترانه,مدل پیراهن,مدل پیراهن بچه گانه

مدل لباس بچه گانه, مدل پیراهن دخترونه, مدل پیراهن تابستانی

 مدل پیراهن دخترانه بچه گانه تابستانی 94

مدل پیراهن دخترانه ۹۴, مدل پیراهن بچه گانه

شیک ترین پیراهن های دخترانه,مدل پیراهن تابستان

جدیدترین پیراهن های دخترانه

مدل پیراهن دخترانه,مدل پیراهن,مدل پیراهن بچه گانه

مدل پیراهن دخترانه بچه گانه تابستانی ۹۴

شیک ترین پیراهن های دخترانه,مدل پیراهن تابستان

مدل پیراهن دخترانه تابستان ۹۴

مدل پیراهن تابستان, مدل پیراهن دختر بچه ها

مدل پیراهن دخترانه

پیراهن تابستانی دخترانه,پیراهن های دخترانه

جدیدترین مدل پیراهن دخترانه

مدل پیراهن دخترانه بچه گانه تابستانی 94

مدل پیراهن دخترانه بچه گانه تابستانی ۹۴

مدل پیراهن تابستان 94،شیک ترین پیراهن های دخترانه

مدل پیراهن دختر بچه ها

 مدل پیراهن تابستانی, مدل پیراهن دخترانه,مدل پیراهن

مدل پیراهن دختر بچه ها,مدل لباس دخترانه

مدل پیراهن دخترانه تابستان ۲۰۱۵

 پیراهن های دخترانه, مدل پیراهن دخترانه

مدل پیراهن, مدل پیراهن بچه گانه

شیک ترین پیراهن های دخترانه,مدل پیراهن تابستان

پیراهن های دخترانه

 مدل پیراهن تابستانی, مدل پیراهن دخترانه,مدل پیراهن

مدل پیراهن تابستانی, مدل پیراهن دخترانه

شیک ترین پیراهن های دخترانه,مدل پیراهن تابستان

 

 

 

ارزان سراس ایرانی

Description: C:\Users\abolfazl\Downloads\tasvirezendegi.ir1475.jpg

@t.me/irarzan

 

ارزان سراس ایرانی

Description: C:\Users\abolfazl\Downloads\tasvirezendegi.ir1475.jpg

@t.me/irarzan

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1729
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 523
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,776
  • بازدید ماه : 9,467
  • بازدید سال : 88,805
  • بازدید کلی : 850,110