loading...
ارزانسرای ایرانی مرکز فروش عمده انواع لباس ایرانی زنانه و دخترانه
ارزانسرای ایرانی بازدید : 320 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

جدیدترین ست های لباس دخترانه 

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

2018

جدیدترین ست های لباس دخترانه 

 

2018

 

 

گالری ست لباس تابستانی 2018 زنانه و دخترانه

در این مطلب نمونه هایی دیگر از شیک ترین ست های لباس تابستانی زنانه و دخترانه ۲۰۱۸ را مشاهده می نمایید.

ست لباس تابستانی 2018 , ست لباس تابستانی زنانه, لباس تابستانی زنانه

شیک ترین ست های لباس تابستانی

 

لباس های شیک زنانه, مدل ست های لباس زنانه

مدل ست های لباس زنانه, مدل لباس تابستانی

مدل لباس تابستانی, مدل لباس تابستانی زنانه, مدل لباس زنانه

لباس تابستانی زنانه, لباس های شیک زنانه, لباس تابستانی زنانه

 

مدل لباس تابستانی زنانه, جدیدترین لباس های تابستانه

ست لباس تابستانی ۲۰۱۸ , ست لباس تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه, مدل ست های لباس زنانه

مدل لباس تابستانی زنانه, مدل لباس زنانه, جدیدترین ست های تابستانی

 

مدل ست های لباس زنانه,شیک ترین ست های لباس تابستانی

لباس های شیک زنانه,ست لباس تابستانی زنانه

مدل لباس تابستانی

 

جدیدترین ست های تابستانی,مدل لباس تابستانی

ست لباس تابستانی زنانه,شیک ترین ست های لباس تابستانی

مدل لباس زنانه

 

جدیدترین لباس های تابستانه, مدل لباس زنانه

مدل ست های لباس زنانه, لباس های شیک زنانه

 

من صاف هستم, تکنیک های لباس پوشیدن,چه لباسی به من می‌آید

قبل از هر چیز باید بدانید که شما هم کمر دارید و شاید سینه و باسن خوش فرمی هم داشته باشید و چربی اضافه هم در شکم تان جایی نداشته باشد. همه نکته اینجاست که هیچ کدام از قسمت‌های بدن شما «بیرون نزده». فکر نکنید که برای مستطیل بودن باید دور سینه و باسن و کمرتان یکی باشد. با داشتن اختلاف ۲۰ الی ۲۵ سانتی بین این اندازه‌ها باز هم در همین رده جا می‌گیرید.

هدف کلی در لباس پوشیدن اندام‌های مستطیلی و صاف، این است که کمر جمع‌تر به نظر برسد تا هم بالاتنه و هم پایین‌تنه بیرون بزنند و از شکل I به شکل X نزدیک شوید. با این حساب هر جور لباس پوشیدنی که کمر را جمع‌تر و سینه و باسن را پهن‌تر نشان بدهد، مطلوب است. برای رسیدن به این هدف قانون‌های کلی زیر را به خاطر بسپارید:

صاف بایستید! این یکی خودش کمک می‌کند هر لباسی در تن‌تان بهتر دیده شود.

سعی نکنید مثل مردها لباس بپوشید. شما به کمی زنانگی بیشتر نیاز دارید.

از رنگ‌های خنثی کمتر استفاده کنید.

بهترین دوستان یک مستطیل کدام‌ها هستند؟!

کمربند. با هر شکل و رنگ و پهنا.

برش، دالبر، منحنی و هرچیز دایره‌ای دیگر در لباس

اختلاف رنگ تند بین بالاتنه و پایین‌تنه که مرز آن در کمر باشد

بدترین دشمنان یک مستطیل کدام‌ها هستند؟!

پارچه راه‌راه در سرتاسر لباس. چه افقی باشد و چه عمودی.

لباس های یک دست و یک رنگ

پارچه‌های نمدی یا پشمی ضخیم که دور از بدن می‌ایستند.

طرح‌های خیلی شلوغ و درهم برهم

بپوش و نپوش هیکل صاف

بلوز چی بپوشم؟

یقه قایقی پهن، یقه هفت و گرد پهن (بلند نباشد)

آستین‌های پف‌دار یا چین‌دار. حلقه‌ای، سه ربع یا تا خورده

پیراهن، کت و پالتوهای برش‌دار که در کمر فیت تن باشند

مانتوهایی که کمربند دارند

بلوزهایی که روی سینه با جیب، چین‌چین یا جینگول‌دوزی یا هرجور ژانگولر دیگری کار کرده‌اند.

پیراهن و مانتو هفت و هشتی که روی کمر بسته شود.

کت کوتاه که روی کمر تمام می‌شود

بلوز که از پایین کمر روی باسن چین بخورد

شومیز کوتاه

بلوز هیکل صاف

نحوه لباس پوشیدن,اصول لباس پوشیدن

چه لباسی به من می‌آید ؟ بخش سوم : من صاف هستم!

چی نپوشم؟

شومیز یک سره بدون برش تا زیر باسن

مانتوی جلو بسته بدون کمر

پیراهن‌های سرتاسری تک رنگ چسبان

دامن چی بپوشم؟

دامن متقاطع

دامن چین‌دار (چین زیاد از بالا یا چین چینی طبقه طبقه)

دامنی که روی ناحیه باسن جیب یا زرق و برق داشته باشد

هیکل صاف

نحوه لباس پوشیدن,اصول لباس پوشیدن

چه لباسی به من می‌آید ؟ بخش سوم : من صاف هستم!

چی نپوشم؟

دامن صاف بدون چین

دامن دوکی

دامن تا روی ساق پا

شلوار چی بپوشم؟

شلوار فاق کوتاه (البته اگر قدتان کوتاه نیست)

شلوار پاچه گشاد (از بالای زانو یا زیر زانو)

جین چسبان

شلوار شش‌جیب

شلواری که روی باسن یا جیب ها زرق و برق یا طرح داشته باشد.

لباس های مناسب اندام های مستطیل, اندام های مستطیل چی بپوشندسایز کفش • راهنمای انتخاب لباس

راهنمای خرید کفش عید,راهنمای انتخاب لباس, مهارت های خرید کفش

راهنمای خرید کفش • راهنمای انتخاب لباس

راهنمای خرید کفش

خرید یک جفت کفش شاید کار ساده و آسانی به نظر برسد. لابد با خودتان می‌گویید به فروشگاه می‌روید و از میان انواع کفش در رنگ و طرح و مدل‌های گوناگون هر کدام که بیشتر خوشتان آمد و به دلتان نشست، انتخاب می‌کنید و می‌خرید. اما موضوع به همین آسانی هم نیست. برای خرید یک جفت کفش مناسب باید به نکات دیگری هم توجه کرد. کفش‌ها بیش از سایر لباس ها و پوشش ها در راحتی، شادابی و سلامت شما موثرند. بنابراین ارزش دارد که کمی ‌بیشتر وقت صرف کنید و این کار را جدی بگیرید.

۱۰ نکته برای خرید کفش

۱) اندازه پاهایتان را بدانید: پیش از خرید کفش با دقت به پاهایتان نگاه کنید. به فرم و شکل پا، پهنای پنجه، قوس کف پا و برآمدگی پاهایتان دقت کنید. هنگام خرید، کفشی را انتخاب کنید که مناسب شکل و فرم پاهایتان باشد و بیشترین هماهنگی و تطابق را با پایتان داشته باشد.

۲) برای پای بزرگ تر کفش بخرید: در بعضی افراد اندازه هر دو پا کاملا یک اندازه نیست و ممکن است یکی از پاها بزرگتر از دیگری باشد. برای پای بزرگتر کفش بخرید و اگر لازم بود برای پای کوچکتر از کفی استفاده کنید.

۳) صبح خرید نروید: بعد از ظهر و ساعات پایانی روز بهترین زمان برای خرید کفش است. اندازه پاها در طول روز تغییر می‌کند. اندازه پاها در پایان روز و بعد از چند ساعت راه رفتن و ایستادن، اندازه بزرگتری نسبت به ساعات اولیه روز دارد.

۴) کفش تنگ نخرید: کفشی بخرید که از همان ابتدا اندازه پایتان باشد و در آن احساس راحتی کنید. به این امید که کفش بعدها جا باز می‌کند، کفش تنگ نخرید.

۵) اول کفش را بپوشید، بعد بخرید: ممکن است اندازه پاها تغییر کند. هر بار خودتان به خرید بروید. کفش را در مغازه بپوشید و امتحان کنید و تنها به دلیل اینکه کفشی اندازه کفش قبلی‌تان است، آن را نخرید.

۶) هنگام خرید حتما جوراب بپوشید: اگر هنگام خرید کفش جوراب نپوشید، ممکن است با پوشیدن جوراب کفش برایتان تنگ باشد. بعد از انتخاب کفش مناسب، هر دو لنگه کفش را بپوشید و چند قدم راه بروید.

۷) به پنجه کفش دقت کنید: پنجه کفش نباید باریک و تیز باشد. انگشت ها باید راحت بوده و روی هم قرار نگیرند. دقت کنید انگشت شست به‌اندازه کافی جا داشته باشد و راحت بتواند حرکت کند. کفش نباید آنقدر گشاد باشد که پاشنه پا هنگام راه رفتن از کفش بیرون بیاید.

حتما بخوانید:  راهنمای خرید کفش پاشنه بلند خوب

۸) کفشی با رویه مناسب بخرید: جنس رویه کفش باید نرم و قابل انعطاف باشد. کفش‌های چرمی ‌مناسب‌ترین جنس رویه هستند. کفش‌هایی با رویه پلاستیکی موجب تعریق و بوی بد پا می‌شوند.

۹) به کف کفش هم توجه داشته باشید: قسمت بیرونی و خارجی کفی کفش که با سطح زمین تماس دارد باید از جنس محکم و بادوام بوده و سطح آن هم صاف و لیز نباشد. قسمت داخلی کفی باید نرم باشد تا پا در آن احساس راحتی کند.

۱۰) کفش های پاشنه بلند و بدون پاشنه نخرید: کفش های پاشنه کوتاه آسیب کمتری به پاها می رسانند اما کفش های بدون پاشنه با کفی تخت هم مناسب نیستند. بهتر است پاشنه کفش کمتر از سه و بیشتر از پنج سانتی‌متر نباشد. بررسی‏ ها نشان داده است در مقایسه با کفش های پاشنه کوتاه، کفشی با پاشنه‌ای حدود ۵/۲ سانتیمتر ۲۲ درصد، کفشی با پاشنه پنج سانتیمتر ۵۷ درصد و کفشی که پاشنه هشت سانتیمتری دارد، ۷۶ درصد به دیسک‌های بین مهره‌ای و زانو بیشتر فشار وارد می کند. به علاوه، کفش های پاشنه بلند عضلات پشت ساق پاها را فشرده و منقبض می کند و عملیات خون رسانی در این عضلات را مختل می کند.

راهنمای انتخاب لباس

می‌گویند یکی از عواملی که در قضاوت‏های اولیه دیگران درباره ما تاثیرگذار است، لباسی است که به تن داریم؛ به طور مثال اگر لباس‏ ورزشی بپوشیم، ممکن است در نظر دیگران شخص ورزشکاری به نظر بیاییم.

لباسی که می‌پوشیم، می‌تواند طرف مقابل ما را متوجه نقاط مثبت یا منفی شخصیت‏مان کند. به علاوه، چنانچه لباس مناسبی به تن داشته باشیم، می‌توانیم با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتری با دیگران ارتباط برقرار کنیم. لباس‌های نو و مناسب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند آرامش روانی به ما بدهند. همچنین برازنده بودن لباس دارای اهمیت زیادی است. برازندگی یعنی اینکه لباسی که می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوشید با حالت چهره، فرم بدن و شأن و شخصیت شما هم‌خوانی داشته باشد. هنگام خرید لباس به این نکات توجه داشته باشید:

▪ کیفیت پارچه: کیفیت پارچه و دوخت آن باید طوری باشد که لباس، مدت زمان معقولی عمر کند. پیش از خرید، به بافت و مرغوبیت پارچه لباس‌ توجه کنید. یکی از نشانه‌های پارچه خوب این است که هر دو روی آن از یک کیفیت واحد برخوردار است. هر چه بافت پارچه نرم‌ و در عین حال مقاوم باشد، ارزش آن هم بالاتر است. پارچه ‏هایی که دارای درصدی مواد پلاستیکی هستند اگر چه عمر طولانی تری دارند اما با پوست سازگاری خوبی نداشته و به خصوص در آب و هوای گرم باعث تعریق زیاد و عرقسوز شدن پوست می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. برخی پارچه‏ها نیز بعد از یک بار شستن ممکن است کمی کوتاه تر شوند که باید در این مورد از فروشنده سوال کنید.

حتما بخوانید:  راهنمای خرید کفش مناسب کودکان مدرسه ای

▪ اندازه و رنگ لباس: اگر می خواهید لباسی که انتخاب می‌کنید، دوام زیادی داشته‌ باشد، دور لباس های چسبان و تنگ را خط بکشید. البته لباس نباید خیلی هم بزرگ تر از سایز معمول شما باشد. به رنگ لباس هم دقت کنید که از نوع ثابت باشد تا مبادا با چند بار شستشو بی رنگ شود. پارچه لباس هم باید به گونه ای باشد که آب نرود و یا سریع چروک نشود.

▪ لباسی برای دیابتی‏ ها: توصیه می‌شود بیماران دیابتی از لباس هایی با جنس نرم و لطیف استفاده کنند. بهتر است در البسه این دسته از بیماران، از دکمه و قلاب کمتر استفاده شده باشد تا فشار حاصل از آن باعث آسیب‌ رساندن به پوست نشود. همچنین کسانی که دچار حساسیت‌های پوستی هستند باید حتی الامکان از لباس های نخی و راحت استفاده کنند. لباس های تنگ و چسبان نیز حساسیت های پوستی را تشدید می‌کنند.

▪ لباسی برای لاغرها: اگراندامی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بلندتر و باریک تر از حد متعارف دارید و می‌خواهید لاغری‌تان زیاد به نظر نیاید، از لباس‌هایی استفاده کنید که چسبان نیستند و به صورت آزاد روی بدنتان حرکت می‌کنند. بهتر است جنس لباس‌تان پنبه‌ای یا نخی و بافت آن ریز ‌باشد.

▪ لباس برای چاق‏ها: اگر چاق هستید، از لباس‌های تک رنگ و تیره استفاده کنید تا شما را لاغر‌تر نشان دهد. کت‌ها و ژاکت‌های بلند و آنهایی که تا روی ران قرار می‌گیرند، برای چنین اندامی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مناسب‌تر است. اگر می‌خواهید لباسی طرح‌دار انتخاب کنید، بهتر است طرح‌های ریز را انتخاب کنید. از پوشیدن لباس‌های تنگ اجتناب کنید.

▪ لباس برای افراد کوتاه قد: اگر کوتاه قد و لاغرید، بهتر است محور انتخاب لباس‌های خود را بر مبنای یک رنگ روشن و یا ترکیبی از چند رنگ روشن نزدیک به هم، قرار دهید. پارچه‌هایی که دارای طرح‌های عمودی هستند، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای بلندتر کردن قد شما باشند.

ست لباس فانتزی با همسر

به خریدتان فکر کنید
قبل از این که درباره فوت و فن ست کردن لباس با شما صحبت کنیم باید یک نکته ی مهم را به شما یادآور بشویم . این که اگر دوست دارید لباس تان را با همسرتان ست کنید کافیست زمان خرید لباس به این که قرار است رنگ آمیزی و مدل لباس های تان شبیه و مکمل همدیگر باشد خرید کنید تا در زمان ست کردن و دعوت شدن به مهمانی Party مشکلی نداشته باشید.
زمان خرید به مغازه هایی مراجعه کنید که محصولات شان ست های مردانه و زنانه دارد . کیف های دستی، کفش ها، ساعت ها و .. . مواردی هستندکه ست های شان را به وفور می توانید در بازار تهیه و استفاده کنید.

 

ست لباس فانتزی با همسر

مراسم های رسمی
زمانی که قرار است شما در مراسم رسمی مانند عروسی و نامزدی حاضر شوید بهترین انتخاب برای خانم یک پیراهن بلند است و آقایان بهتر است حتما به کت و شلوارهایی که در کمدشان دارند فکر کنند . در اولین قدم برای ست کردن لباس خانم و آقا این است که آنها به رنگ لباس شان فکر کنند. از آن جایی که لباس های شب معمولا تیره هستند ، آقایان می توانند کت و شلوار مشکلی انتخاب کنند و برای رنگ پیراهن شان منتظر لباس خانم باشند . اگر خانم هم تصمیم گرفت یک پیراهن مشکی و بلند بپوشد که ست بی نقص این دو نفر شکل می گیرد و دیگر لازم نیست به چیز دیگری فکر کرد.

 

ست لباس فانتزی با همسر
اما از آن جایی که خیلی از خانم ها دوست ندارند با لباس مشکی در مراسم ظاهر شوند ، رنگ لباس آن ها می تواند پیراهن زیر کت همسرشان را تامین کند . اما شاید فکر کنید اگر خانم لباس صورتی یا فسفری جیغ پوشید ، همسرش باید چه کند؟ در این صورت نیازی نیست حتما همسرتان پیراهن سبز فسفری به تن کند . در این مرحله کافیست او کرواتش را همان رنگی انتخاب کند که شما لباسش را به تن کرده اید .

ست لباس فانتزی با همسر

اگر انتخاب همسرتان کت و شلوار مشکی با کمربند و کفش قهوه ای است خانم ها بهتر است برای تطبیق خودشان پیراهن مشکی شان را با کمربند قهوه ای تزئین کنند و یک کیف و کفش قهوه ای هم به تن کنند . یکی از اکسسواری ها که مردان این روزها خیلی از آن استفاده می کنند دستمال گردن و پاپیون است . اگر تمایلی ندارید که رنگ پیراهن مردانه تان با رنگ پیراهن همسرتان یکی باشد می توانید دستمال گردن و پاپیونی که زده اید را با رنگ پیراهن ست کنید .
بعضی از خانم ها ترجیح می دهند به جای پوشیدن پیراهن از کت و دامن استفاده کنند . در کت و دامن برای ست کردن با همسرتان دست تان خیلی باز تر است . در این شرایط کافیست رنگ کت و پیراهن شما هم رنگ پیراهن همسرتان باشد و برعکس پیراهنی که قرار است با کت و دامن تان بپوشید را با رنگ پیراهن همسرتان ست کنید . این که رنگ لباس های تان را برعکس هم انتخاب کنید هم خیلی هوشمندانه و زیباست.
در نهایت اگر تصمیم گرفتید هر دو سر تا پا لباس های یک رنگ بپوشید ، بهتر است خانم ها رنگ لاک و نگین های زیورآلات شان را با رنگ دستمالی که همسرشان داخل جیب کتش می گذارد ست کنند . این جزو موارد خیلی ریز و ظریف ست کردن لباس است که شاید به ظاهر خیلی به چشم نیاید اما هارمونی جذابی را برای شما رقم خواهد زد

تیپ اسپرت
لباس های اسپرت که این روزها خیلی باب شده و اغلب در مهمانی Party ها ، تولدها و دور همی ها همه از آن استفاده می کنند جزو گزینه های اولی  است که زوج های جوان برای انتخاب لباس به آن فکر می کنند . شلوار جین و کتان با پیراهن های مردانه انتخاب هوشمندانه ای برای مراسم های دوستانه است.

 

ست لباس فانتزی با همسر
شومیزهای زنانه ای که شبیه به لباس های مردانه هستند با پوشیدن یک شلوار جین روشن و کتان های رنگی ، چهره جذاب و مد روزی از خانم ها به نمایش می گذارد و مهم ترین ویژگی اش این است که همسرتان به راحتی می تواند لباسش را با شما ست کند . اگر انتخاب شما پوشیدن پیراهن و شلوار است می توانید از همان ترفند زیرکانه ی «برعکس» هم استفاده کنید . خانم ها برای شلوار ، رنگ پیراهن همسرشان را انتخاب کنند و برای پیراهن سراغ رنگ شلوار همسرشان بروند یا برعکس

 

ست لباس فانتزی با همسر

در خیابان
ست هایی که در باره آن ها با شما صحبت کردیم بیشتر در باره مواقعی است که شما داخل مهمانی Party و عروسی هستید، اما یکی از لذت بخش  ترین ست کردن های زوج ها به زمانی مربوط می شود که آن ها قرار است با هم به خرید بروند یا در رستوران و کافه مشغول گپ زدن شوند . در این صورت هم شما می توانید لباس تان را با همسرتان ست کنید.
در این شرایط بهترین گزینه برای ست کردن این است که رنگ شال شما با رنگ پیراهن و رنگ مانتو شلوارتان را رنگ شلوار همسرتان ست باشد .

 

ست لباس فانتزی با همسر

در این مواقع عینک های شبیه به هم ، کتانی و کفش های ست ، ساعت های ست ، کیف های دستی زنانه و مردانه و هر چیز دیگری که در بازار های لباس به صورت زنانه مردانه به فروش می رسند جزو اولین گزینه های ست کردن برای محیط خیابان به حساب می آیند . اگر اهل ورزش کردن هستید برای ست کردن لباس ورزشی تان حسابی دست تان باز است . یک ست ورزشی زنانه مردانه به همراه کتونی های همرنگ بخرید و با ست کردن کلاه تان چشم های همه را خیره کنید .

 

ست لباس فانتزی با همسر

ست لباس فانتزی با همسر

 

ست لباس فانتزی با همسر

ست لباس فانتزی با همسر

 

ست لباس فانتزی با همسر

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

در فصل تابستان تنوع لباس بسیار زیاد است و ترند تابستانی به گونه ای است که استفاده از رنگهای شاد و تند بسیار رایج می شود و شما میتوانید با هر رنگی لباس هایتان را ست کنید. در واقع تابستان با همه گرمایش برای دوستداران مد و فشن یک فصل دوست داشتنی است. در این قسمت ست لباس برند معروف Stitch’s را مشاهده می نمایید.

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

تابستان نزدیک است و یکی از دغدغه های بانوان پوشیدن بهترین لباس و ست لباس برای این فصل است .  ست کردن رنگ لباس خانم ها برای تابستان ۹۶٫ رنگ ها قطعا یکی از مهمترین عناصر انتخاب لباس های ما هستند و زیبایی و زشتی یک استایل به شدت تحت تاثیر رنگ بندی آن قرار دارد . پس بهتر است بدانیم که چه رنگ هایی به پوست مان بیشتر می آید و چه رنگ هایی را باید با هم پوشید که با پوشیدن آن لباس زیبایی و جذابیت خاصی به چهره و اندام ما بدهد.

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس، نه تنها بحث زیبایی بلکه بحث راحتی نیز اهمیت می یابد.

به دلیل تنوع بالایی که لباس های فصل تابستان دارد، از لباس هایی با رنگ های شاد و متنوع گرفته تا طرح های گلدار و شلوغ، نحوه ست کردنشان کمی دشوار می شود. 

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s
اگر شما هم در ست کردن لباس هایتان مشکل دارید یا به دنبال ایده ای زیبا برای ظاهرتان می گردید، ما در اینجا کلکسیونی از زیباترین و به روزترین ست های تابستانه مخصوص خانم ها را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید.

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

تابستان پر از لباس های متنوع و خوش رنگ و روست که به همین علت انتخاب شان کمی سخت می شود. بیشتر خانم‌ها عاشق ست کردن لباس هستند و از این راه می‌خواهند خوش سلیقگی خود را نشان دهند اما هم رنگ کردن همه لباس‌ها با یکدیگر نیاز به هنر خاصی ندارد و هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. هنر واقعی در این است که بتوانید رنگ‌های متفاوت را به زیباترین شکل با هم ترکیب کنید.

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

ست تابستانه برند Stitch’s

 

شیک ترین و جدیدترین ست های تابستانه برند Stitch’s

 

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

استفاده از پارچه‌های نخی و خنک
پارچه یکی از مهمترین عناصر در طراحی لباس و تامین خنکای بدن و کاهش تعرق به شمار می‌رود. به همین خاطر انتخاب پارچه مناسب می‌تواند پایه‌های طراحی لباس را برای تامین مواردی نظیر، راحتی، خنکی و زیبایی تامین کند. الیاف طبیعی با پیشینه قوی یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در کاهش تعرق است تا جایی که هر چه بیشتر الیاف طبیعی در نسوج پارچه وجود داشته باشد، میزان گرما نیز کاهش پیدا می‌کند. در میان الیاف طبیعی ابریشم یکی از کاربردی‌ترین نمونه‌ها در دوران کهن به شمار می‌رود که علاوه بر کاهش تعرق از از انتشار بوی بد بدن نیز پیشگیری می‌کند. پس نکته نخست در طراحی لباس تابستانه این است که از پارچه‌های نخ و پنبه بیشتر بهره ببریم. به این ترتیب نمونه‌هایی نظیر پارچه: لنیل و مواردی که داری ۹۸ درصد ویسکوز است، برای این فصل مناسب هستند. وال هندی و ملل از مدل پارچه‌هایی هستند که در لباس‌های تابستانی استفاده می‌شوند.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

استفاده از رنگ‌های روشن و مناسب
رنگ همواره به عنوان یکی از مهمترین عناصر در جذب نیروی خورشید و گرمای بدن انسان شناخته شده است. بر این اساس توجه به تم رنگ‌ها و نوع کارکرد آن‌ها در فصول مختلف برای طراحان و مصرف کنندگان ضروری است. دنیای رنگ‌ها بسیار پیچیده‌تر از آنی است که بتوان با یک مقاله به آن پرداخت اما در مورد فصل تابستان کاهش تعرق با رنگ‌های روشن کاملا واضح و مبرهن است. زیرا همانطور که می‌دانید بدن انسان دارای انرژی است که گاها به صورت گرمایشی از او ساطع می‌شود لذا لباس باید بتواند فضای تنفسی پوست را حفظ کند تا تبادل گرمایشی صورت گیرد و خنکی لازم تامین شود. ضمن اینکه خورشید و نور آن بر روی گرمای بدن ما بسیار تاثیرگذار هستند لذا استفاده از رنگ‌های تیره در فصل تابستان بسیار اشتباه است. زیرا مستقیما تمام نور خورشید را جذب می‌کند و گرمایش بدن را افزایش می‌بخشد.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

استفاده از رنگ بندی مناسب در تابستان از جمله اصولی است که هر طراحی باید به آن توجه کند. رنگ‌های روشن با تناژهایی مانند صورتی و آبی یا مثلا مغز پسته‌ای، گلبهی با تنالیته بنفش مناسب این فصل هستند زیرا علاوه بر کاهش دما می‌توانند به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک کنند. البته باید بدانیم که صرفا استفاده از یک تم رنگی مناسب نیست و بهتر است که گاهی تضاد را  نیز در رنگ لباس‌ها به کار ببریم. جالبتر است اگر در انتخاب لباس تابستانه به کنتراس رنگی آن فکر کنیم و از سه تم رنگی با یک هم پوشانی خاص در پوشش خود بهره ببریم.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

عدم استفاده از مواد آرایشی
فصل تابستان از جمله زمان‌هایی است که تعرق پوست به حداکثر ممکن می‌رسد لذا باید فضا برای تنفس این بخش فراهم شود.در حالیکه استفاده از برخی مواد آرایشی در این فصل باعث مسدود شدن منافذ پوستی و پیشگیری از تعرق پوست می‌شوند به همین خاطر افزایش گرما و تیره شدن پوست فرد را به دنبال دارند. به طور حتم استفاده از مواد آرایشی وقتی که در پوشش رنگ‌های روشن به کار برده می‌شود سبب تیره نشان دادن پوست فرد می‌شود. لذا توصیه می‌شود تا جای ممکن و برای خنکی بیشتر از این بخش پرهیز کنید. استفاده از لباس‌های رنگی مانند بژ در این فصل روی پوست صورت بهتر جواب می‌دهد.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

استفاده کمتر از فلزات
زیورآلات و لوازم جانبی مد نظیر: عینک، زیورآلات، صندل و … یکی از مهمترین بخش‌ها در پوشش هر فردی هستند به همین خاطر هماهنگی این بخش‌ها نیز با فصل تابستان ضروری است. در واقع برای انتخاب ملزومات این بخش نیز باید به گرمای هوا توجه کنیم بهتر است در فصل تابستان از عینک‌های دودی با فریم بزرگ استفاده شود تا تمام اطراف چشم پوشیده شود. زیرا قرار گرفتن اطراف چشم در برابر نور خورشید باعث ایجاد غده‌های چربی کوچک می‌شود. بهتر است جنس عینک نیز از کائوچو باشد تا مانند فلز گرما را جذب نکند و سبب تعرق بیشتر نشود. در بخش زیورالات نیز آثار چوبی و کائوچویی توصیه می‌شود زیرا افزایش گرما یقینا باعث کلافگی فرد و تاثیرگذاری آن بر روابط اجتماعی‌اش می‌شود.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی
پوشیدن لباس‌های گشاد
مناسب‌ترین لباس‌ها برای فصل تابستان از نوع گشاد هستند زیرا تنگی و جذب بودن لباس باعث افزایش گرما می‌شود ضمن اینکه آزادی عمل را به خاطر افزایش تعرق از فرد می‌گیرد و یقینا بر روی بوی بدن فرد نیز تاثیر منفی می ‌گذارد. پوشش گشاد و بلند به فرد امکان استفاده از دامن شلواری‌های شیک را می‌دهد. باید مانتوها به نوعی طراحی شود که در قسمت جلو دکمه داشته باشد البته این دکمه می‌تواند تنها در یک سوم بالای تنه لباس قرار گیرد تا فرد برای استفاده از شلوارهای گشاد دارای راحتی بیشتر باشد.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

عدم استفاده از لایه چسب در طراحی لباس‌های تابستانه بسیار مهم است زیرا لایه چسب به خصوص در قسمت یقه و گردن باعث افزایش گرما برای فرد می‌شود و گاهی می‌تواند عرق سوز را نیز به دنبال داشته باشد. برای پروسه دوخت لباس تابستانه باید به درستی فکر کرد یعنی اینکه بدانیم دوخت‌ها پهن نباشند و در مناطق حساس بدن قرار نگیرند زیرا چنین حالتی می‌تواند باعث ایجاد حساسیت و عرق سوز بدن شود. در تابستان بهتر است از لباس‌های آستین کوتاه کمتر استفاده کنیم زیرا اشعه خورشید باعث سوختگی پوست می‌شود ضمن اینکه صرف کوتاه بودن آستین لباس گرما کاهش نمی‌یابد.

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

مدل ست لباس تابستانی

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

مدل ست لباس تابستانی

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

مدل ست لباس تابستانی

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

مدل ست لباس تابستانی

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

مدل ست لباس تابستانی

 

ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی

 

مدل استایل اسلامی

 

اگر کمی خلاق باشیم و بتوانیم با استفاده از رنگ ها و مدل ها میتوانیم یک مدل استایل اسلامی بسیار شیک را برای خود ایجاد کنیم. اینکه چطور روسری یا شال خود را ببندیم یا از چه مدل پیراهن یا دامنی استفاده کنیم همه جز مواردی است که دست ما را برای ایجاد تنوع در استایلمان یاری میکنند..

 

مدل استایل اسلامی

 

طول صورت را کوتاه کنید

در صورت مستطیلی و دراز، طول صورت از عرض بزرگتر است، پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد. در این حالت باید طوری روسری و شال بپوشید که طول صورت را کوتاه تر کنید و لبه های تیز صورت گرد شود. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مستطیلی شکل است.

 

مدل استایل اسلامی

 

شما می توانید با شال گوشه های صورت تان را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند انتخاب نکنید. با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری صورت خود را کوتاه  تر کنید. از هدبند یا دستمال سرهای تیره انتخاب کنید. روسری و شال خود را به صورت گرد ببندید.

 

مدل استایل اسلامی

 

برای این کار حتما کناره های روسری و شالت تان را تو بزنید تا گونه هایتان مشخص شود. از مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. روسری و شال هایی با پارچه های نرم و لخت انتخاب کنید.

 

مدل استایل اسلامی

 

همه مدل ها برای صورت بیضی ها

اگر صورت بیضی دارید، بیشتر مدل ها برای شما مناسب است. شما با صورت بیضی می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید. اما اگر فکر می کنید صورت تان کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید و کناره های شال و روسری تان را تو بزنید تا گونه ها مشخص تر شود.

 

مدل استایل اسلامی

 

مثلثی ها چانه بپوشانند

در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است، شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود. روسری و شال را طوری سر کنید که گوشه های پیشانی تان پوشیده شود. می توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

 

مدل استایل اسلامی

 

صورت تان را گرد کنید

چون در این صورت های مربع، چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل است. شما می توانید با شال گوشه های مربعی صورت تان را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند و همچنین مدل هایی که از پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. شال هایی با جنس های نرم و لَخت به درد افرادی می خورند که صورت های مربع شکل دارند.

 

مدل استایل اسلامی

 

صورت گردها پیشانی بلند کنند.
در صورت های گرد پیشانی عریض و کوتاه است. شما باید با روسری و شال عرض پیشانی را کمتر و در عوض بلندتر نشان دهید. از هدبند یا دستمال سر می توانید استفاده کنید اما نباید بیشتر از ۴/۱ پیشانی را بگیرید. به هیچ وجه کاری نکنید که ارتفاع پیشانی کم شود.

 

مدل استایل اسلامی

 

برای بلندتر نشان دادن پیشانی از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و روسری و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید. کناره های شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنید. از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد.

 

مدل استایل اسلامی

 

ذوزنقه ای های برعکس!

نوع دیگری از صورت های ذوزنقه ای هستند که در این صورت ها عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ است. شما باید برعکس حالت مدل ذوزنقه ای قبلی عمل کنید. از هدبند یا کلاه های تیره انتخاب کنید یا روسری و شال تان را طوری بپوشید که لبه های پیشانی گرفته شود.

 

مدل استایل اسلامی

 

عرض پیشانی را کم کنید

بعضی از افراد دارای صورت های ذوزنقه شکل هستند. در این صورت عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است و شما باید روسری و شال را طوری ببندید که لبه های فک پوشیده شود.

 

مدل استایل اسلامی

 

از هدبند استفاده نکنید چون پیشانی شما را کوچکتر می کند. اما اگر اصرار بر هدبند یا کلاه زیر روسری دارید از رنگ های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود.

 

مدل استایل اسلامی

 

طرح ها و رنگ های مناسب برای تیپ های متفاوت

حالا که با فرم صورت تان آشنا شدید و مدل مناسب بستن روسری را یاد گرفتید، وقت آن رسیده که اطلاعات مناسبی هم درباره طرح ها و رنگ های شال ها و روسری ها به دست بیاورید. تلفیق آشنایی با فرم صورت و انتخاب طرح و رنگ مناسب شال و روسری به شما کمک می کند تا ظاهر مناسبی در پوشش سرتان داشته باشید.

 

مدل استایل اسلامی

 

طلایی و مشکی عامه پسند

رنگ طلایی و مشکی از آن دسته تلفیق هایی است که عامه پسند بوده و ناخودآگاه شما را به شخصی خاص تبدیل می کند.

این روسری در  کنار مانتویی خردلی یا مشکلی فوق العاده است. اگر مانتویی مشکی رنگ را ترجیح می دهید بهتر است به فکر انتخاب کیف و کفشی به رنگ شتری باشید. در این صورت، مطمئن باشید از ظاهرتان راضی خواهیدبود.

با بته جقه اصیل باشید

 

مدل استایل اسلامی

 

بته جقه یکی از نقش های تزئینی و اصیل ایرانی است، تلفیق رنگ مشکی و سفید این روسری از آن مدل هایاست که دل مادرها را می برد. بهتر است این روسری را در کنار مانتویی مشکی رنگ امتحان کنید و خوش پوش باشید.

آبی فیروزه ای اسرارآمیز

 

مدل استایل اسلامی

 

از آن دسته رنگ هایی که به خاطر خاص بودنش پرطرفدار است، این رنگ به ظاهر آرامش خاصی می دهد. دوستداران آبی فیروزه ای، اسرارآمیز و با ثبات اند. در کنار این روسری بهتر است از مانتویی روشن استفاده کنید تا شکیل شوید.

پوست پیازی گرم و دلنشین

 

مدل استایل اسلامی

 

از آن روسری های خوش آب و رنگ که روی پوست اکثر افراد به زیبایی می نشیند. طرح براق این روسری ساتن به درد مجالس رسمی و کمی سنگین تر می خورد. بهتر است در کنار رنگ پوست پیازی این روسری از مانتوی مشکی رنگ استفاده کنید تا جلوه روسری تان دوچندان شود.

تلفیقی از سنگین و شاد

 

طرح این روسری به کار مادرهایی می آید که علاقه ای به رنگ تیره در ظاهرشان ندارند. اگر این روسری حریر با زمینه کرم و خال خال های قرمز را در کنار مانتویی کرم استفاده کنید، متفاوت خواهیدبود.

سرپوش های پشمی راه حل مناسب فصل سرما

 

مدل استایل اسلامی

 

شال ها بهترین راه حل برای روزهای سرد و خنک زمستانی هستند. شما می توانید با انتخاب یک سرپوش پشمی علاوه بر اینکه ظاهرتان را به زیبایی ست کنید، پوشش مناسبی هم در مقابل سرما و سوز زمستان داشته باشید. این کاربرد شال ها و روسری های پشمی به اندازه ای مثبت است که حتی در کشورهای اروپایی که اجباری برای پوشاندن سر و موها وجود ندارد، خانم ها در فصل سرما سرشان را با شال ها و روسری ها می پوشانند و اتفاقا از داشتن این حجاب بسیار هم راضی هستند.

روسری های بزرگ ترکمنی از سرپوش های پرطرفدار در فصل زمستان هستند. این روسری ها علاوه بر اینکه قواره دار و بزرگ هستند، معمولا از پارچه های پشمی هم تهیه می شوند و بسیار گرم هستند. نکته جالب دیگر در مورد این روسری ها این است که روسری های ترکمنی رنگ ها و طرح های بسیار شاد و زیبایی هم دارند و معمولا توجه خانم های شیک پوش را به خودشان جلب می کنند. بنابراین اگر به دنبال یک سرپوش زیبا و گرم برای فصل زمستان هستید حتما سری به فروشگاه هایی که اجناس صنایع دستی می فروشند بزنید و در اولین فرصت یک روسری خوش رنگ و زیبای ترکمنی تهیه کنید.

 

مدل استایل اسلامی

مدل استایل اسلامی

مدل استایل اسلامی

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

ست لباس جین دخترانه لباس جین یکی از لباس های موردعلاقه دختران خواهان تیپ اسپرت می باشد و برای مهمانی های عصرانه و نیمه رسمی برای داشتن یک تیپ اسپرت دخترانه و فانتزی از لباس های جین استفاده می کنند. لباس جین با هر نوع جنس و رنگ لباسی همخوانی و هارمونی دارد و براحتی ست می شود. ما در ادامه چند ست لباس جین دخترانه را برای حضور در مهمانی های دوستانه  و جشن تولدها، به همراه چند قانونی که باید هنگام ست کردن لباس جین با رنگ های دیگر رعایت شود را برای شما دختران شیک پوش به نمایش گذاشته ایم. امیدواریم برای جذاب شدن و دیده شدن در مهمانی از این ست ها ایده بگیرید.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

به دنبال رنگ تیره باشید

جین های تیره تر به نظر متملقانه‌تر و شیک تر می‌آیند. Clinton Kelly می گوید : رنگ‌های همه کاره، کارآمدتر هستند و می‌توان از آن استفاده های مختلف کرد مثلا وقتی که شب برای گردش بیرون می‌روید و یا وقتی که می‌خواهید ظاهر کاری و رسمی داشته باشید قابل استفاده هستند. 

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

کت تک و خاص
داشتن کت تک همانقدر که برای مردان مهم است، برای زنان هم اهمیت دارد. به خصوص وقتی پای ست کردن لباس با شلوار جین وسط می‌آید. یک کت تک زنانه شیک و خاص تهیه کنید و آن را برای روزهایی بگذارید که می‌خواهید با شلوار جین‌تان استایل تازه‌ای بسازید. علاوه بر کت‌های ساده و خانمانه، می‌توانید سراغ کت‌هایی بروید که با دکمه، نوار و غیره رویشان کار شده است.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

ژاکت و مانتوی جین یکی از پرکاربردترین‎های لباس جین زنانه
کت‎ها و ژاکت‎های جین از زمان معرفی خود در دهه هشتاد تا کنون همواره محبوب بوده‎اند و تنها جزییات آن‎ها تغییر کرده است و فرم کلی ثابتی داشته اند. تطبیق پذیری بالای این لباس باعث شده است که بتوانیم آن را با هر نوع لباسی ترکیب کنیم هرچند اساس این لباس، راحتی محسوب می‎شود و برای استایل روزمره مناسب است، به خصوص انواع این کت در رنگ‎هایی غیر از رنگ‎های مرسوم مانند قرمز و سبز و … می‎تواند بسیار جذاب باشد.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

نحوه ست کردن لباس جین دخترانه و غیر رسمی

شلوار جین همراه با یک تاپ یا تی‌شرت ساده با رنگ‌های شاد یا طرحهای گرافیکی روی آن برای دخترانی که در سنین نوجوانی یا سالهای ابتدایی دوره جوانی هستند میتواند انتخاب خوبی باشد. همچنین این افراد میتوانند از شلوارک‌های جین نیز برای یک مهمانی دوستانه و صمیمی استفاده کنند.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

برای انتخاب کفش نیز میتوان روی یک صندل یا کفش بدون پاشنه که رنگ آن با تی‌شرت یا تاپ انتخاب‌شده هارمونی داشته باشد حساب کرد. با این که استفاده از رنگهای مختلف در پوششی که برای اینگونه مراسم در نظر میگیرید ظاهر زیبایی به شما خواهد داد اما بهتر است لباسهایی که به کار میبرید نهایتا در سه رنگ باشد و اجازه ندهید رنگهای مختلف به شما ظاهر شلخته‌ و نازیبایی بدهد.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

اکسسوری باز شوید

با اکسسوری‌ها و زیورآلاتی که دارید بازی کنید و آن‌ها را به استایل‌تان اضافه یا کم کنید. کمربند زیبا، کیف دستی زنانه خاص و حتی دستبند و النگوی تک شیک می‌تواند زیبایی بیشتری به استایلی که با شلوار جین زنانه ساخته‌اید بدهد. دخترها می‌توانند همین بازی را با شلوار جین دخترانه انجام دهند.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

نحوه ست کردن رنگ ها باهم

رنگ آبی: با سفید، مشکی، آبی، سبز، بنفش و نارنجی هماهنگ می‌شود. رنگ مکمل آبی، نارنجی است و قرار گرفتن این دو رنگ در کنار هم نارنجی را تشدید می‌کند. دقت کنید آبی را با زرد و قرمز ست نکنید، فقط در صورتی می‌توانید ست کنید که قرمزتان به بنفش و زردتان به سبز نزدیک باشد. 

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

رنگ قرمز: قابلیت جور شدن با سفید، مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی و سبز را دارد. وقتی می‌خواهید ست لباسی با رنگ قرمز بسازید، بهترین کار این است که از ترکیبات مختلف قرمز استفاده کنید یعنی رنگ‌هایی مثل بنفش که قرمز در آن استفاده شده ولی حواس‌تان باشد سراغ تیره و روشن قرمز برای ست کردن و ترکیب نروید. حواس‌تان باشد قرمز را با آبی و زرد ست نکنید؛ این رنگ‌ها فقط زمانی با هم هماهنگ می‌شوند که آبی به سمت بنفش و زرد به سمت نارنجی متمایل شده باشد. 

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

رنگ صورتی: رنگی چشم نواز اما غیر رسمی است. صورتی جزو رنگهایی هست که میشه به راحتی با بقیه رنگها ستش کرد به خصوص صورتی کمرنگ، اما باید در نظر داشته باشید که صورتی به خودی خود جلب توجه میکنه و اگه با یه رنگ تند پوشیده بشه ممکنه چشم رو خسته کنه. پس با اینکه ست کردنش با اغلب رنگها راحته باید کمی احتیاط به خرج داد تا تیپ ما رو اغراق آمیز نکنه. صورتی گرم، زنده و پرانرژیه و در کنار رنگهای خنثی (مشکی، سفید، خاکستری) خودشو درخشنده تر نشون میده. به خصوص صورتی کمرنگ در کنار خاکستری.

با ترکیب کمی نارنجی با صورتی رنگ گلبهی به دست میاد که رنگ گرم و بهاری محسوب میشه و ستش با سفید خیلی زیبا از آب درمیاد.

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه، تیپ  مهمانی دخترانه

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه، تیپ  مهمانی دخترانه

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه، تیپ  مهمانی دخترانه

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه، تیپ  مهمانی دخترانه

 

ست لباس جین دخترانه مخصوص دورهمی های دوستانه و نیمه رسمی،مدل لباس برای مهمانی خانوادگی،مدل لباس مهمانی پوشیده شیک،مدل لباس برای مهمانی عصر،لباس مناسب مهمانی عصر،مدل لباس مهمانی عصرانه،لباس مناسب مهمانی مختلط،لباس مناسب برای مهمانی دوستانه،تیپ مهمانی دخترانه

 

 

ارزان سرای ایرانی

 

@t.me/irarzan

 

 

برچسب ها اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید تصاویر برای جدیدترین ست های لباس دخترانه 2018 نتیجه تصویری برای جدید , ست لباس تابستانی زنانه , لباس تابستانی زنانه , لباس های ... در این مطلب نمونه هایی دیگر از شیک ترین ست های لباس تابستانی زنانه و ... مدل ست لباس دخترانه شیک 2018 | م , ست لباس , ست لباس دخترانه ایرانی , ست لباس دخترانه ... مدل ست لباس دخترانه شیک ۲۰۱۸ ست لباس زنانه , جدیدترین ست های مجلسی و ... مدل ست لباس مجلسی دخترانه 2018 | مدل لباس بی جامه https://www.bijame.com › مدل لباس › مدل لباس زن , ست لباس ... مدل ست لباس مجلسی دخترانه ست لباس زنانه , جدیدترین ست های مجلسی و اسپرت ۲۰۱۸. گالری مدل ست لباس مجلسی , اسپرت دخترانه و زنانه 2017 – 96 ... rouzegar.com/mode/sets dress ست لباس , ست لباس 2017 , ست لباس دخترانه , ست لباس مجلسی , ست لباس زنانه , مدل ست لباس 96 , ست ... ادامه مطلب ژورنال جدیدترین مدل ست لباس تابستانی ۲۰۱۷ ۹۶ . ست لباس زنانه , جدیدترین ست های مجلسی و اسپرت 2017 نمناک namnak.com/ست لباس زنانه تابستانی.p34643 ست لباس زنانه و مدل لباس تابستانی دخت , مدل لباس مجلسی , مدل لباس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1729
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,516
  • بازدید ماه : 9,207
  • بازدید سال : 88,545
  • بازدید کلی : 849,850